Linituss Skrevet 7. desember 2016 #21 Skrevet 7. desember 2016 Har aldri hatt problemer med komplett eller varene jeg har bestilt fra dem og jeg har kjøpt varer for tilsammen 25-30.000.
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #22 Skrevet 7. desember 2016 Nå står det at de kun får inn 1 stk. 15. Desember (ubekreftet). Er så redd for å måtte vente til neste lagerlevering fordi jeg er nr. 2 i køen..
Akay Skrevet 7. desember 2016 #23 Skrevet 7. desember 2016 (endret) Iphone 7 plus har vært et problem å få fatt i siden lansering. Noen har fått men kontra normal 7'er så har det vært begrenset antall telefoner. Du skal ikke være redd for å handle fra noen nettbutikker i norge. Det er ganske trygt og somregel så pakker denvarene veldig godt om det er skjøre ting. Har selv handlet fra de aller fleste og aldri hatt problem med leveransene.... men. Når komplett f.eis ikke har bekreftet dato så kan det være du ender opp med å vente å vente. Selv kjøpte jeg ipad air 2 i fjor til ungene til jul og bestilte først på komplett med ubekreftet leveringsdato. Denne ble forskjøvet og forskjøvet så nærmere jul det ble jo mer nervøs ble jeg så jeg avbestilte fra komplett og fikk disse i en annen nettbutikk. Når jeg fulgte med etterpå på komplett så fikk de faktisk ikke de jeg skulle ha føe i januar året etter så hadde jeg ventet så hadde det blitt null julegave på ungene. som nevnt tidligere så er det svært få som faktisk har 7 plus på lager men fant en med 4 stk i sølv: http://nettbutikk.infografikk.no/apple-iphone-7-plus-32gb/cat-p/c1000564/p8983051 I tillegg så kan det virke som om noen eplehuset butikker har inne noen. Den i skien ser ut til å ha flest uten at jeg vet hvor du er fra ts. Tror du må fysisk i butikk for å få kjøpt nårbde ikke har på hovedlager da men på eplehuset sin hjemmeside så kan du sjekke lagerstatus i butikk. Endret 7. desember 2016 av Akay
PhilosopherSe7en Skrevet 7. desember 2016 #24 Skrevet 7. desember 2016 Ubekreftet er jo nettopp det, ubekreftet. Det er bare et estimat som endres fra dag til dag frem til de har en bekreftet dato fra leverandør. Vanligvis flyttes ubekreftet dato med en dag av gangen slik TS opplever, så får de en bekreftet dato som kan være 1 dag frem i tid, eller 40. Bare å ha tålmodighet når en bestiller varer som ikke er på lager.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #25 Skrevet 7. desember 2016 46 minutter siden, Cats123 skrev: Nå står det at de kun får inn 1 stk. 15. Desember (ubekreftet). Er så redd for å måtte vente til neste lagerlevering fordi jeg er nr. 2 i køen.. Det antallet som står tilgjengelig blir jo redusert hver gang noen bestiller en vare, så du har jo ikke noe å fryktet sånn sett. Anonymkode: f37e9...0e2
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #26 Skrevet 7. desember 2016 4 timer siden, PhilosopherSe7en skrev: Ubekreftet er jo nettopp det, ubekreftet. Det er bare et estimat som endres fra dag til dag frem til de har en bekreftet dato fra leverandør. Vanligvis flyttes ubekreftet dato med en dag av gangen slik TS opplever, så får de en bekreftet dato som kan være 1 dag frem i tid, eller 40. Bare å ha tålmodighet når en bestiller varer som ikke er på lager. Såpass ja.. Satser på at Komplett er langt fremme i køen da, om det blir 40 dager vurderer jeg faktisk heller å bare ta sølv selv om den ikke frister så mye.
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #27 Skrevet 7. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det antallet som står tilgjengelig blir jo redusert hver gang noen bestiller en vare, så du har jo ikke noe å fryktet sånn sett. Anonymkode: f37e9...0e2 Oja det forklarer ganske mye
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #28 Skrevet 7. desember 2016 4 timer siden, Akay skrev: Iphone 7 plus har vært et problem å få fatt i siden lansering. Noen har fått men kontra normal 7'er så har det vært begrenset antall telefoner. Du skal ikke være redd for å handle fra noen nettbutikker i norge. Det er ganske trygt og somregel så pakker denvarene veldig godt om det er skjøre ting. Har selv handlet fra de aller fleste og aldri hatt problem med leveransene.... men. Når komplett f.eis ikke har bekreftet dato så kan det være du ender opp med å vente å vente. Selv kjøpte jeg ipad air 2 i fjor til ungene til jul og bestilte først på komplett med ubekreftet leveringsdato. Denne ble forskjøvet og forskjøvet så nærmere jul det ble jo mer nervøs ble jeg så jeg avbestilte fra komplett og fikk disse i en annen nettbutikk. Når jeg fulgte med etterpå på komplett så fikk de faktisk ikke de jeg skulle ha føe i januar året etter så hadde jeg ventet så hadde det blitt null julegave på ungene. som nevnt tidligere så er det svært få som faktisk har 7 plus på lager men fant en med 4 stk i sølv: http://nettbutikk.infografikk.no/apple-iphone-7-plus-32gb/cat-p/c1000564/p8983051 I tillegg så kan det virke som om noen eplehuset butikker har inne noen. Den i skien ser ut til å ha flest uten at jeg vet hvor du er fra ts. Tror du må fysisk i butikk for å få kjøpt nårbde ikke har på hovedlager da men på eplehuset sin hjemmeside så kan du sjekke lagerstatus i butikk. Har sett at de har sølv mange steder ja, det dumme er at jeg rett og slett ikke synst det er verdt å bruke 8700kr på en mobil i en farge jeg ikke er så fornøyd med, da venter jeg heller 3 uker ekstra Hvis den kommer rett over nyttår skal jeg klare meg, men det blir vel noen dager når det først er forsinketSnakte med Komplett på Chat idag, og han hørtes ganske sikker på at de fikk den inn den 15. så får nå bare håpe på det Bor utenfor Bergen så er et stykke det da.. Men godt å høre at de pakker dem godt inn da jeg ikke stoler helt på det Postnord greiene, sikkert bare noe jeg har fått for meg da..
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #29 Skrevet 7. desember 2016 Sikkert handlet for 100k der. De få gangene jeg har hatt problemer har det vært god kundeservice. De er som oftest superraske med å lever pakker til posten/postnor også. Anonymkode: 95eae...226
Gjest Cats123 Skrevet 7. desember 2016 #30 Skrevet 7. desember 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert handlet for 100k der. De få gangene jeg har hatt problemer har det vært god kundeservice. De er som oftest superraske med å lever pakker til posten/postnor også. Anonymkode: 95eae...226 Oi da bør nå jeg være rimelig uheldig om noe skulle gå galt😊
Gjest Cats123 Skrevet 13. desember 2016 #31 Skrevet 13. desember 2016 Da var mobilen kommet inn på lager! (Bekreftet inn på lager 16. Des) Ble hoppende glad, og håper de akkurat får sendt den til jul, siden 16. Er den siste datoen for å få den hjem til jul Hva tror dere? Bor ganske langt borte fra Bergen\Oslo då håper på det beste Veldig glad jeg ikke kanselmerte orderen, for ser de fortsatt ikke har fått den inn i den fargen noen annen plass
tdm900 Skrevet 14. desember 2016 #32 Skrevet 14. desember 2016 13 timer siden, Cats123 skrev: Da var mobilen kommet inn på lager! (Bekreftet inn på lager 16. Des) Ble hoppende glad, og håper de akkurat får sendt den til jul, siden 16. Er den siste datoen for å få den hjem til jul Hva tror dere? Bor ganske langt borte fra Bergen\Oslo då håper på det beste Veldig glad jeg ikke kanselmerte orderen, for ser de fortsatt ikke har fått den inn i den fargen noen annen plass Komplett sitt lager er i Sandefjord, om det ikke er flytta siden sist jeg bestilte fra de. Og om de sender den på fredag, skjer det mot kvelden, og du har den på tirsdag/onsdag etter helga😊
Gjest Cats123 Skrevet 21. desember 2016 #33 Skrevet 21. desember 2016 På 14. desember 2016 den 8.25, tdm900 skrev: Komplett sitt lager er i Sandefjord, om det ikke er flytta siden sist jeg bestilte fra de. Og om de sender den på fredag, skjer det mot kvelden, og du har den på tirsdag/onsdag etter helga😊 Heheh mente at jeg bodde langt fra nærmeste by. For den blir sendt raskere til de byene, enn langt ut på landet liksom Viste seg at jeg var langt bak i køen så fikk den ikke allikevel, så etter å ha ventet i over 3 uker idag bestemte jeg meg for å kansellere alle ordre og heller vente til nyttårssalget, og se om vi får den inn på nærmeste Elkjøp eller Expert her.
tdm900 Skrevet 21. desember 2016 #34 Skrevet 21. desember 2016 38 minutter siden, Cats123 skrev: Heheh mente at jeg bodde langt fra nærmeste by. For den blir sendt raskere til de byene, enn langt ut på landet liksom Viste seg at jeg var langt bak i køen så fikk den ikke allikevel, så etter å ha ventet i over 3 uker idag bestemte jeg meg for å kansellere alle ordre og heller vente til nyttårssalget, og se om vi får den inn på nærmeste Elkjøp eller Expert her. Ja, det er nok mange om beinet nå Det kan hende den kommer på salg, men ikke sikkert. Skal du kjøpe den uten binding kan du kjøpe den rett fra Apple også God Jul
ajarRun Skrevet 21. desember 2016 #35 Skrevet 21. desember 2016 Komplett har uendelig mye bedre kundeservice enn Elkjøp og Lefdal. Har alltid bare sendt en epost om noe er galt, og så fikser de biffen. Elkjøp er et helvette med reklamasjon, man må true med FTU for å få det man har krav på. Ville aldri kjøpt noe fra den drittbutikken igjen.
penny_ Skrevet 23. desember 2016 #36 Skrevet 23. desember 2016 På 7.12.2016 den 3.21, AnonymBruker skrev: Hva basere du det på? http://www.digi.no/artikler/komplett-tynget-av-konkurs/205074 riktignok noen årsiden nå men... Men en nettbutikk som selger apotek varer og forsikring og ikke minst http://m.komplettreiser.no kaller jeg useriøse Hold deg til expert, Lefdal eller elkjop Anonymkode: ce3fd...929 Komplett.no selger ikke apotekvarer, men de selger mange andre ting, som f.eks. sminke. Elkjøp selger sjokolade og elektronikk i samme butikk, så basert på det du definerer som useriøst, så er Elkjøp også useriøse. Komplett.no, Komplett Apotek, Komplett Forsikring osv er separate butikker. Alle butikkene er et eget AS. De eies av Komplett Group som også eier Blush og Babybanden for å nevne noen, men du mener kanskje også at Norgesgruppen og Reitangruppen er useriøse siden de eier flere forskjellige butikkjeder og virksomheter? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå