Gå til innhold

Er Komplett trygt? iPhone 7 Plus

Anbefalte innlegg

Gjest Cats123
Skrevet

Hei! Har nettopp bestilt iPhone 7 Plus i rose gold fra komplett på søndag :) På siden deres står det følgende- Lagerstatus: Ikke på lager. 2 stk. Ubekreftet 15.des.2016. Igår stod det 14. Desember,  og 3 stk! Er det sånn at de bare forskyver datoen og antallet hele tiden? Og får de mest sannsynlig bare inn 2 stk? Da er det jo langt ifra sikkert at jeg i det hele tatt får en før jul.. Hovudgrunnen til at jeg valgte Komplett var jo nettopp fordi de hadde kort tid til de fikk inn varen. Har også hørt mye om at folk har fått defekte varer av Komplett, mest sånne Pc-deler osv. da. Og at kundeservicen er ganske hissig med en gang du får problem. Vurdere nesten å bare kanselere hele orderen:ohmy:

Har dere hatt noen problem med Komplett, eller er det bare jeg som overreagerer for ingenting? Tusen takk for dere som tar dere tid til å lese dette, beklager om det fremstår rotete men skrev bare rett ut ifra tankene mine og det som kom frem:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare postive erfaringer med Komplett. Utrolig raske til å levere. Stoler mer på dem en elkjøp.

Anonymkode: 0eec2...65e

• Liker 7
Gjest Cats123
Skrevet

Oi såpass? Rart de får så dårlige omtaler på Prisjakt.no osv da.. Kanskje bare de med dårlige erfaringer som gidder å skrive noe?:fnise:

Skrevet

Både jeg og samboer handler mye på komplett (har handlet der i mange år) og ingen av oss har noen gang opplevd noe negativt med dem :)

Anonymkode: 66809...089

• Liker 2
Skrevet

Komplett må vel være Norges tryggeste nettbutikk. :)

Anonymkode: e56eb...5a2

• Liker 4
Gjest Cats123
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både jeg og samboer handler mye på komplett (har handlet der i mange år) og ingen av oss har noen gang opplevd noe negativt med dem :)

Anonymkode: 66809...089

Høres bra ut! Er så kjipt å gå å vente på noe i 2 uker, til en pris av 8700-,, for så å finne ut at den er ødelagt og man må begynne å stresse med kundeservice osv:icon_frown:  Disse svarene senker hjerterytmen min noen hakk:laugh:

Skrevet

iPhone 7 Plus i rosegull har hatt lang leveringstid siden lansering.  Da jeg bestilte min 128 GB fra Telia et par uker etter lansering stod det to til tre ukers leveringstid i nettbutikken.  Det tok drøyt seks uker før jeg endelig fikk telefonen, og da hadde det stått "ubekreftet leveringstid" en stund også. Da jeg begynte å bli utålmodig etter ca en måneds ventetid spurte jeg i en Telia butikk jeg var forbi og de sa at Apple slet med å levere dem, de fikk 2-3 stykker av gangen i ny og ne.  Det bekreftet også Eplehuset da jeg kjøpte meg ny Mac og spurte om det der.  Så tror ikke det er Komplett som er "problemet" om du må vente en stund.  På Telias nettside estimerer de mellom to og fire ukers leveringstid nå, avhengig av hvor mye minne telefonen skal ha.

• Liker 1
Gjest Cats123
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at folk sier de blir mindre kundevennlige til større de blir, så får heller stole på deg da:tongue: Har vel spessielt vert problem med leveringer osv. pga den store pågangen etter Black Friday 

Skrevet

Pleide bruke komplett før, men bruker nå netonet. Liker dem bedre

Anonymkode: a9261...098

Gjest Cats123
Skrevet
3 minutter siden, Christiane_W skrev:

iPhone 7 Plus i rosegull har hatt lang leveringstid siden lansering.  Da jeg bestilte min 128 GB fra Telia et par uker etter lansering stod det to til tre ukers leveringstid i nettbutikken.  Det tok drøyt seks uker før jeg endelig fikk telefonen, og da hadde det stått "ubekreftet leveringstid" en stund også. Da jeg begynte å bli utålmodig etter ca en måneds ventetid spurte jeg i en Telia butikk jeg var forbi og de sa at Apple slet med å levere dem, de fikk 2-3 stykker av gangen i ny og ne.  Det bekreftet også Eplehuset da jeg kjøpte meg ny Mac og spurte om det der.  Så tror ikke det er Komplett som er "problemet" om du må vente en stund.  På Telias nettside estimerer de mellom to og fire ukers leveringstid nå, avhengig av hvor mye minne telefonen skal ha.

Oja det er slik det henger sammen altså! Tusen takk for utfyllende svar:) Det betyr altså at de fleste steder får bare inn sånn 3 stk om gangen? Da får jeg vel bare belage meg på å vente litt til... 

Gjest Cats123
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleide bruke komplett før, men bruker nå netonet. Liker dem bedre

Anonymkode: a9261...098

Har vurdert dem selv, men de har den ikke inne så da er nok ikke det et alternativ:tongue:

Skrevet

Har handlet mye på Komplett. Priser bryr jeg meg ikke om. For meg er det viktigere med god kvalitet på kundeservice og rask forsendelse

Skrevet

Har bestilt både PC og mobil fra Komplett.no. Aldri vært noen problemer :)

Anonymkode: 6e6d8...bfa

Skrevet

Butikken er trygg, men når det står ubekreftet kan du ikke stole på datoen.

Anonymkode: 32730...460

Skrevet

Har bestilt en god del pc-deler fra Komplett, og har bare opplevd raske forsendelser og veldig god kundeservice :)

Skrevet

Dersom du bestemmer deg for å kansellere, så bestill fra Lefdal. Bestilte min iPhone 7 Plus 128 GB rosegull søndagskveld 25 september, 28 september var den sendt tiltross for at de sendte mail dagen før om at de hadde litt lengre leveringstid, 30 september fikk jeg den levert på døra 😊 Veldig fornøyd, da alle de andre har laang ventetid! 

Gjest Cats123
Skrevet
24 minutter siden, Gia_ skrev:

Dersom du bestemmer deg for å kansellere, så bestill fra Lefdal. Bestilte min iPhone 7 Plus 128 GB rosegull søndagskveld 25 september, 28 september var den sendt tiltross for at de sendte mail dagen før om at de hadde litt lengre leveringstid, 30 september fikk jeg den levert på døra 😊 Veldig fornøyd, da alle de andre har laang ventetid! 

Åå skulle ønske jeg var like heldig! Sjekket nettopp på Lefdal, og de var tom på lager..Er 32GB jeg skal ha da:) Er du fornøyd med den forresten? Jeg går fra iPhone 4S faktisk!:laugh: Så det blir nok en fantastisk forandring for meg uansett, litt stor i begynnelsen men mobilen er så fantastisk ellers:rodmer:

Skrevet
27 minutter siden, Cats123 skrev:

Åå skulle ønske jeg var like heldig! Sjekket nettopp på Lefdal, og de var tom på lager..Er 32GB jeg skal ha da:) Er du fornøyd med den forresten? Jeg går fra iPhone 4S faktisk!:laugh: Så det blir nok en fantastisk forandring for meg uansett, litt stor i begynnelsen men mobilen er så fantastisk ellers:rodmer:

Stod at det var lang levering når jeg også bestilte og ingen av de på den kundechatten kunne si noe om når jeg kunne forvente å få den, men vipps, plutselig var det en på vei til meg i posten :hoppendeglad: 
Er meget fornøyd med den! Gikk fra iPhone 6, men ohmygod, så happy jeg er :D Veldig fornøyd med kameraet! Var ganske stor i begynnelsen, men etter ei halv uke var jeg vandt til den, og vanlig iPhone ble plutselig liten :fnise: 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva basere du det på? http://www.digi.no/artikler/komplett-tynget-av-konkurs/205074 riktignok noen årsiden nå men...

Men en nettbutikk som selger apotek varer og forsikring og ikke minst http://m.komplettreiser.no kaller jeg useriøse

Hold deg til expert, Lefdal eller elkjop

Anonymkode: ce3fd...929

Skrevet

Alltid vært greit å handle der, kun gode erfaringer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...