Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt julekort på nett med bilde av barna. I en hektisk hverdag gikk det litt fort under bestillingen og korta blei bestilt i 10x10

Fikk de i dag, og de var små! Noen dom har bestilt slike små? 

Lyst å bestille nye, men regner med det tar lang tid å få de. 

Anonymkode: 954c5...c2e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bestilt julekort på nett med bilde av barna. I en hektisk hverdag gikk det litt fort under bestillingen og korta blei bestilt i 10x10

Fikk de i dag, og de var små! Noen dom har bestilt slike små? 

Lyst å bestille nye, men regner med det tar lang tid å få de. 

Anonymkode: 954c5...c2e

Har mottatt flere slike i den str du beskriver! Svært søte julekort! :) Ville med stolthet sendt de ut! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk julekortene mine i går og hadde også klart å bestille i 10x10. Syns de var veldig små, så har også vurdert å kjøpe nye. Men tror ikke jeg gidder å bruke penger på det og er også redd det ikke skal rekke frem. Syns mye jeg har bestilt nå som pleier å komme etter noen dager har tatt 1 uke i stedenfor. Satser på at folk syns de er fine selv om de er mindre :) 

Skrevet
2 timer siden, Sille4 skrev:

Jeg fikk julekortene mine i går og hadde også klart å bestille i 10x10. Syns de var veldig små, så har også vurdert å kjøpe nye. Men tror ikke jeg gidder å bruke penger på det og er også redd det ikke skal rekke frem. Syns mye jeg har bestilt nå som pleier å komme etter noen dager har tatt 1 uke i stedenfor. Satser på at folk syns de er fine selv om de er mindre :) 

Folk syns garantert de er fine! :)  Dessuten tenker jeg at folk burde være svært glade for å bare å motta julekort, det er ingen selvfølge i disse digitale tider, der mye post blir erstattet med sms og mail, og poster på fb! ;) 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Har mottatt flere slike i den str du beskriver! Svært søte julekort! :) Ville med stolthet sendt de ut! :)

Enig

• Liker 1
Skrevet

Skal de sendes med vanlig post bør du undersøke postens minstemål for sendinger før du skriver og frankerer dem.

Anonymkode: bfba8...918

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...