AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Har bestilt julekort på nett med bilde av barna. I en hektisk hverdag gikk det litt fort under bestillingen og korta blei bestilt i 10x10 Fikk de i dag, og de var små! Noen dom har bestilt slike små? Lyst å bestille nye, men regner med det tar lang tid å få de. Anonymkode: 954c5...c2e 1
Lykkehjerte Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har bestilt julekort på nett med bilde av barna. I en hektisk hverdag gikk det litt fort under bestillingen og korta blei bestilt i 10x10 Fikk de i dag, og de var små! Noen dom har bestilt slike små? Lyst å bestille nye, men regner med det tar lang tid å få de. Anonymkode: 954c5...c2e Har mottatt flere slike i den str du beskriver! Svært søte julekort! Ville med stolthet sendt de ut! 1
Gjest Sille4 Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Jeg fikk julekortene mine i går og hadde også klart å bestille i 10x10. Syns de var veldig små, så har også vurdert å kjøpe nye. Men tror ikke jeg gidder å bruke penger på det og er også redd det ikke skal rekke frem. Syns mye jeg har bestilt nå som pleier å komme etter noen dager har tatt 1 uke i stedenfor. Satser på at folk syns de er fine selv om de er mindre
Lykkehjerte Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 2 timer siden, Sille4 skrev: Jeg fikk julekortene mine i går og hadde også klart å bestille i 10x10. Syns de var veldig små, så har også vurdert å kjøpe nye. Men tror ikke jeg gidder å bruke penger på det og er også redd det ikke skal rekke frem. Syns mye jeg har bestilt nå som pleier å komme etter noen dager har tatt 1 uke i stedenfor. Satser på at folk syns de er fine selv om de er mindre Folk syns garantert de er fine! Dessuten tenker jeg at folk burde være svært glade for å bare å motta julekort, det er ingen selvfølge i disse digitale tider, der mye post blir erstattet med sms og mail, og poster på fb! 1
exictence Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 9 timer siden, Lykkehjerte skrev: Har mottatt flere slike i den str du beskriver! Svært søte julekort! Ville med stolthet sendt de ut! Enig 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Skal de sendes med vanlig post bør du undersøke postens minstemål for sendinger før du skriver og frankerer dem. Anonymkode: bfba8...918
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå