Gå til innhold

Hvordan fordrive tiden mens man..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. venter på at en man er interessert i skal bestemme seg og ta kontakt? Kanskje han aldri tar kontakt, men allikevel.. Ååh! Hater slike perioder. Jeg var initiativtaker, han var på og av, og jeg satte ned foten. Og der står det da. Mest sannsynligvis blir det bare flaut neste gang jeg dumper på han. Fordi han er blitt av. 

Så. Hva skal jeg gjøre for å glemme? Regner med det blir helt feil å sende han en melding etter at foten er nedsatt.

S**t.

Anonymkode: 780a7...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finne noe i livet som er verdt å kjempe for istedefor å være selvdestruktiv ved å fokusere på en som er ute etter andre?

Anonymkode: fd2c1...84a

• Liker 2
Skrevet

Enten ville jeg bare snakket med ham. Er så slitsomt å gå å lure på hva folk tenker og man tar nesten alltid feil uansett. Eller så hadde jeg tilbragt litt tid med venner. Evt sette på musikk og vaske leiligheten. Min go to-stress relief :tommelopp:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finne noe i livet som er verdt å kjempe for istedefor å være selvdestruktiv ved å fokusere på en som er ute etter andre?

Hæ? Og dette skriver du fordi? Du vet ikke hva han gjør. Dessuten, hvordan i alle dager kan dette være selvdestruktivt all den tid jeg søker tips til ting å gjøre for å "glemme" han? 

Skrevet
4 minutter siden, Vesentlig skrev:

Enten ville jeg bare snakket med ham. Er så slitsomt å gå å lure på hva folk tenker og man tar nesten alltid feil uansett. Eller så hadde jeg tilbragt litt tid med venner. Evt sette på musikk og vaske leiligheten. Min go to-stress relief :tommelopp:

Jeg er ikke så sikker på at han ønsker å snakke med meg, men skal tenke litt på det. Jeg kan vaske leiligheten i morgen. Det passer bra. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så sikker på at han ønsker å snakke med meg, men skal tenke litt på det. Jeg kan vaske leiligheten i morgen. Det passer bra. 

Skjønner den, men det vet du jo ikke. Er så slitsomt når romantiske relasjoner blir en konkurranse i å være den "mest chille". Akkurat som du ikke vet hva han tenker, så vet ikke han hva du tenker uten om hva du forteller ham. Men jeg skjønner hva du mener. Klarer heller ikke å ikke overtenke masse.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Og dette skriver du fordi? Du vet ikke hva han gjør. Dessuten, hvordan i alle dager kan dette være selvdestruktivt all den tid jeg søker tips til ting å gjøre for å "glemme" han? 

Du skriver at du venter på at han skal skrive melding.. Det er selvdestruktivt når han er av og på = aldri kommer til å bestemme seg, og du ikke engang vet om han kommer til å sende melding.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du venter på at han skal skrive melding.. Det er selvdestruktivt når han er av og på = aldri kommer til å bestemme seg, og du ikke engang vet om han kommer til å sende melding.

Whatever.

Skrevet

Hvorfor ikke bare si ting rett ut om en er intr? Er ikke alle som er synsk liksom.

Anonymkode: 14e04...2ae

Skrevet (endret)

Tar ikke han kontakt etter at du har sagt ditt så er nok han ikke så interessert. Skulle han kontakte deg igjen får han være klar på hva han faktisk er interessert i. Har selv satt ned foten et par ganger, og da forventer jeg faktisk at de er klare på det når jeg blir kontaktet igjen. Gidder ikke underholde en annens behov for flørting i evigheter heller uten å vite selv om det bare er flørting uten mening eller noe mer. Så noen gang kommer de tilbake, andre ganger forsvinner de. Du skal uansett ikke "fordrive tiden". Du skal leve livet som du ellers hadde gjort uten han :P

Endret av Moonwalker
  • Liker 1
Skrevet
På 6.12.2016 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare si ting rett ut om en er intr? Er ikke alle som er synsk liksom.

Anonymkode: 14e04...2ae

Tenker jeg også

Skrevet

Skjønner hva du mener. Føler meg igjen i det du skriver, er litt i samme situasjon kan man si. Jeg hadde en fyr som jeg aldri ante hvor jeg hadde , vi snakket nesten aldri sammen bare innimellom. Men det var som jeg hadde en tanke om att det var noe der. Det viste seg i ettertid att jeg hadde rett og jeg fikk mye bekreftet. Innen dette vurderte jeg bare og slette hele fyren og bare glemme han. Men selv om man har rett betyr det ikke att det kommer til og bli noe mer. For etter en stund , dabbet det av og jeg fikk unnskyldinger fra han sin side. Etter det ble det som ble bekreftet , uvisst igjen og vi var tilbake til der hvor vi begynte . Der jeg atter en gang vurderer og slette hele fyren ut av livet mitt. Ser ikke ut som han sletter meg , men bare lar meg leve i uvisstheten. Som mange nok har lyst og si er " han er ikke interessert" ! Men det var det mange som sa første gangen , og da det viste seg og være feil , blir man usikker. Fordi vist han var interessert da , hvorfor ikke senere. Eller om alt bare var en lek fra ende - slutt? Hvem vet. 

Anonymkode: 57b90...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...