AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Hei! Har kjøpt tur/retur bilett med nsb, begge til fullpris. Kan jeg endre bare returbiletten? Hvordan gjør jeg i såfall det? Da jeg logget inn på nsb.no fant jeg bare ut hvordan jeg avbestilte HELE reisen. Men jeg er ikke interessert i å avbestille den ene biletten (tør ikke gjøre det heller, for reisen er utsolgt), ønsker bare å endre returdato. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Må jeg ringe nsb? Anonymkode: 37eb3...dfb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #2 Skrevet 7. desember 2016 Du bør nok ringe dem, ja. Anonymkode: 10c81...d79
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Sitat Refusjonsbetingelsene til NSBs ulike togbilletter Ordinære togbilletter Ordinære billetter, herunder voksen, barn, student, honnør og militær, refunderes ved avbestilling før avreisetidspunkt, minus et refusjonsgebyr på kr. 100,- Ved avbestilling inntil 24 timer før avgang slipper du å betale refusjonsgebyr. Skal du endre din reise må ordinær billett kanselleres og refunderes, og du kjøper selv ny billett til ønsket reisetidspunkt. Siden du kun ønsker å endre en av strekningene, ville jeg ringt kundeservice, telefon 815 00 888, og hørt om de kan hjelpe. Anonymkode: e89e8...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå