Gjest Sh87 Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Jeg må bare spy ut historien, og håper andre kan hjelpe meg å tolke - for jeg klarer det overhode ikke selv om dagen.. Tror (allerede her begynner det) at jeg holder på en med venn av meg. Vi har kjent hverandre siden ungdomstiden, og er nå i slutten av 20-årene. Vi møttes for første gang på årevis i sommer, og hadde en god tone den kvelden, uten at det skjedde noe spesielt da. Videre har vi mange felles venner, blant annet er en av hans bestekompiser en god venn av meg. Derfor begynte vi å være en del sammen, sammen med andre. Sommeren gikk og det fortsatte slik utover høsten. Vi pratet mye sammen på meldinger, og tonen ble snart flørtete. Vi møttes og gikk på kino, gikk ut og drakk vin og var hjemme hos hverandre - samtidig som vi pratet daglig - flere ganger før det skjedde noe. Etter hvert begynte vi å ha sex. Da forandret tonen seg en del. Vi prater daglig, men jeg merker han har en helt annen tone enn før. Han er kort, likevel er det ofte han som tar kontakt, men han er langt i fra like "på". Vi er fortsatt mye sammen, går ut og spiser, er med venner og sover sammen. Uansett om vi er alene eller med venner, så finner han på å legge seg tett inntil meg på sofaen for å "puse". Han reiser mye, både buisness and pleasure, men ringer da alltid flere ganger når han er borte. Når felles venner spør meg hva som skjer mellom oss, svarer jeg stort sett at "vi koser oss nå". Jeg vet at han forteller også andre om meg, fordi blant annet når han ringer så kan venner av han si ting som "når får vi møte deg?", "hvorfor er du ikke med?", "damene ligger flate etter han, men han rører ingen!" osv. Han legger altså ikke skjul på meg og fortalte meg senest for et par dager siden at han hadde fortalt om meg på en middag med kolleger. I tillegg har en av hans nærmeste kompiser sagt til meg at han er forelsket i meg, men at han har et sånt behov for å spille tøff og kald nå (noe denne kompisen mener han ikke klarer, men som jeg absolutt synes han får til i litt for stor grad). Vi kan fint sove sammen uten å ha sex, men likevel ligge tett og kose uten at det blir seksuelt. Og noe jeg også synes er merkelig; vi kysser ikke (utenom under sex). Hvordan hadde dere kloke sjeler tolket hele situasjonen?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Du må jo bare ta eksklusivitetpraten med ham. Det er på overtid. Anonymkode: 5eaf2...e76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå