Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt drømte jeg noe merkelig - og det føltes så ekte.

Jeg hadde blitt gruppevoldtatt - husker jeg og noen andre skulle hevne oss, vi skamklipte hun ene blondina som var med på det,

men så ble vi redde for at de skulle komme med hevnangrep, så vi barrikaderte døren vår hjemme. Plutselig var hjemme gangen der jeg bodde som liten! 

Men så følte jeg at jeg måtte snakke med noen, jeg hadde tross alt blitt voldtatt og måtte ut... og hadde sneket med ut og ned et par gater, plutselig var dette i byen - og der var det et krisesenter. Der satt det en liten gjeng og pratet, men jeg syns de pratet bare om små problemer, og jeg begynte å hikste og gråte, og til slutt brøt jeg ut at jeg hadde tross alt blitt  voldtatt og hadde det så fælt og jeg hulket og gråt. Våknet så av drømmen, og kjente at øynene mine var våte! Jeg hadde faktisk grått på rett!

Nå skal det nevnes at jeg aldri har blitt voldtatt!

Hvordan tolker dere denne drømmen? Eneste jeg tolker ut fra det, er at jeg kanskje har behov for å slippe ut følelsene mine og kanskje snakke om følelsene.... og det med voldtekt og trussel om at de skulle komme og hevne seg, at jeg barrikaderte døren, det er symbolsk for at jeg har et behov for å stenge inne følelsene mine, at ingen får se hvordan jeg egentlig har det.

Og det er kanske sant. 

Men likevel - denne drømmen virket så ekte -ja så ekte at jeg faktisk gråt på rett! 

Anonymkode: 89ad1...40c

Videoannonse
Annonse
Gjest Tourmaline
Skrevet

Først tenker jeg at å drømme at man blir voldtatt må bety at noen gjør noe mot deg som du ikke har lyst til i ditt våkne liv, eller at de utnytter deg på et eller annet vis. Du drømmer at du tar hevn (du står opp for deg selv), men du er redd for at de skal fortsette likevel. Jeg tenker at de sterke følelsene du hadde i drømmen kanskje bare symboliserer hvordan du føler det om hvordan noen i ditt våkne liv oppfører seg mot deg. Følelsene du kanskje ikke merker når du er våken har kommet til syne i drømmen din. Det at du våkner og gråter er veldig intenst, og jeg ville tolket det som at du har ignorert følelsene dine for lenge, til den grad at hjernen din rett og slett tvinger deg til å ta hånd om følelsene dine nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...