AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Du som har barn med 3 eller flere forskjellige menn. Hva er din historie? Hvordan endre du opp slik? Anonymkode: 702d7...32d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Hva får deg til å tro at noen vil legge seg ut for hogg her? Anonymkode: edda7...a99 21
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Hvor mange tror du dette gjelder, på kg? Anonymkode: 878ca...da0 2
Populært innlegg anniewal Skrevet 6. desember 2016 Populært innlegg #4 Skrevet 6. desember 2016 Vell jeg har tre barn med ulike fedre! Men vil ikke nli dømmt for det!!! Førstemann Emilian Matheo, kom til verden da jeg var bare 17 år med min ex. han var en skikkelig drittfyr så det ble slutt når gullet var en mnd. så var det nummer to med en som var naboen til en venninne jeg hang masse hos da. Hadde sex på do på en festMEEN trodde ikke man kunne bli gravid når man ammer????? men så kom jo lille Zophia Chanelle Han nabon var også en drittfyr, skikkelig uflaks og tjenner egentlig masse penger men det er svart , så får ikke en DRITT bidrag fra han da! Såå var noen år senere jeg traff gutten i mitt liv☺☺ han og jeg skal gifte oss neste år og vi har fåttverdens fineste skatt, Chrisander Lěon. og min kjære har også jobb og tjener masse penger og har to barn som dessberre barnevernet har STJELT fordi mora di sin er heelt psyko!! For det var noe sånt du var ute etter, eller hva TS? 😛 97
GammelKaktus Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Har en venninne jeg som har seks barn med samme mann, det er ikke verst i våre dager. Når folk får høre at hun har seks småtroll så blir de aldri overrasket av antallet men forundret over at hun har de med samme mann. 😄 22
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 19 minutter siden, anniewal skrev: Vell jeg har tre barn med ulike fedre! Men vil ikke nli dømmt for det!!! Førstemann Emilian Matheo, kom til verden da jeg var bare 17 år med min ex. han var en skikkelig drittfyr så det ble slutt når gullet var en mnd. så var det nummer to med en som var naboen til en venninne jeg hang masse hos da. Hadde sex på do på en festMEEN trodde ikke man kunne bli gravid når man ammer????? men så kom jo lille Zophia Chanelle Han nabon var også en drittfyr, skikkelig uflaks og tjenner egentlig masse penger men det er svart , så får ikke en DRITT bidrag fra han da! Såå var noen år senere jeg traff gutten i mitt liv☺☺ han og jeg skal gifte oss neste år og vi har fåttverdens fineste skatt, Chrisander Lěon. og min kjære har også jobb og tjener masse penger og har to barn som dessberre barnevernet har STJELT fordi mora di sin er heelt psyko!! For det var noe sånt du var ute etter, eller hva TS? 😛 Hahahahaha! Traff skikkelig med navnene og! Innertier😂😂😂 Anonymkode: c0604...3b3 24
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Hahah det må jeg jeg også si, geniale navn 😂😂😂 Anonymkode: f4670...b6a 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Første barn: - Fyren jeg hadde sex med brukte så lang tid på å tre på seg kondom, så da bare dasket jeg den bort og så hadde vi samleie. Merket at jeg ble gravid først i uke 20, så da var det for sent. Faren svarte meg aldri når jeg prøvde å få kontakt. Andre barn: - Var sammen med en badboy av dimensjoner *sukk*. P-pillene hadde falt ut av den plast tingen, så jeg hadde den løst. Kom til skade for å blande de med drops, og vips. Da ble gullet født. Hihihihi Tredje barn: Det sist fikk jeg når jeg var i lag med siste eksen. Han hadde sånn lyst på barn sa han, og jeg sa ja til han. Lite visste jeg at han var en taper, og jeg gikk fra han. Barnet får han aldri se igjen, den tufsen. Anonymkode: 0fd59...87f 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Det er vel (forhåpentligvis?) ikke så mange som har barn med tre forskjellige fedre ? Men jeg kjenner ei som har 5 barn og folk syntes visstnok det er greit å spørre henne direkte om det er samme mann som er far til alle barna (det er det forøvrig ikke; Den eldste fikk hun med ungdomskjæresten som forlot henne, men rimelig frekt spørsmål likevel!) Anonymkode: efcb3...4db 5
asterix Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Om man har litt flere barn enn gjennomsnittet får man alltid spørsmål om de har samme far og alle blir alltid like forundret når svaret er ja. Skulle tro det var kjempevanlig med ørten fedre. Og ja, alle mine 8 har samme far. 14
Gjest Jonasmann Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 (endret) 45 minutter siden, asterix skrev: Om man har litt flere barn enn gjennomsnittet får man alltid spørsmål om de har samme far og alle blir alltid like forundret når svaret er ja. Skulle tro det var kjempevanlig med ørten fedre. Og ja, alle mine 8 har samme far. Det der er faktisk imponerende, 8 barn. Du må drikke styrkerikk ofte tipper jeg Edit: ser at det her kan bli mistforstått, mente ikke alkohol. Endret 6. desember 2016 av Jonasmann
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Min mor har 3 barn med 3 forskjellige menn, og er merkelig nok gift med en annen mann (som har ett barn utenom). De har ingen felles barn. Første barnet ble adoptert bort, barn nr 2 skulle vært flekk på lakenet da hun nok ble brukt for sexen sin del, barn nr 3 ble til i ett forhold. Anonymkode: 98f6e...643 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 Min mor har 4 barn med 3 forskjellige menn. Eldste: Første kjæreste på videregående - stakk av når han fant ut at hun var gravid. Meg og lillesøster: Gift med pappa i 8 år - ble skilt når lillesøster var 3. Yngste: 7 år yngre en nest yngste - nåværende ektemann Anonymkode: de4ad...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 Jeg har seks barn med tre forskjellige barn. Jeg var veldig ung da jeg ble mor for første gang. Var fortsatt gangske ung da jeg giftet meg og fikk to barn med mann nr. 2. Ekteskapet varte i over 10 år og var stabilt, men vi vokste fra hverandre. De tre eldste barna mine var begynt å bli ganske voksne da jeg fant kjærligheten på ny. Jeg hadde da fjernet en eggstokk pga. en betennelse og fikk høre at jeg var så godt som steril. Det var jeg ikke og ble uplanlagt gravid i en alder av 34 år. Da jeg var 36 fikk jeg tvillinger. Selv tenker jeg sjeldent over at det ble tre barnefedre. Barnefar nr. 1 var aldri inne i bildet etter eget valg, så bf2 har fungert som far for alle de tre eldste. Da jeg fikk de siste tre var jeg mer etablert og i en helt annen fase i livet. Det eldste barnet mitt var da nesten 20 år. Ikke helt som planlagt, men angrer ikke på noe. Sitter ikke og føler meg som mindreverdig av den grunn. Anonymkode: 184f9...13c 12
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 Tar denne som anonym, hehe.. Har 5 barn med 5 forskjellige Har egentlig ikke noen forklaring på hvorfor det ble slik, men klarte aldri å bevare forholdene mine, og barna bare kom som perler på en snor. Yngste er 2 og jeg og barnefaren er fortsatt sammen. Den eldste er nå 14. Så barnebidrag har jeg masse av, og lider ingen nød Herlig flokk med unger, som jeg er veldig stolt av. Anonymkode: 4ea75...475 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, anniewal skrev: Vell jeg har tre barn med ulike fedre! Men vil ikke nli dømmt for det!!! Førstemann Emilian Matheo, kom til verden da jeg var bare 17 år med min ex. han var en skikkelig drittfyr så det ble slutt når gullet var en mnd. så var det nummer to med en som var naboen til en venninne jeg hang masse hos da. Hadde sex på do på en festMEEN trodde ikke man kunne bli gravid når man ammer????? men så kom jo lille Zophia Chanelle Han nabon var også en drittfyr, skikkelig uflaks og tjenner egentlig masse penger men det er svart , så får ikke en DRITT bidrag fra han da! Såå var noen år senere jeg traff gutten i mitt liv☺☺ han og jeg skal gifte oss neste år og vi har fåttverdens fineste skatt, Chrisander Lěon. og min kjære har også jobb og tjener masse penger og har to barn som dessberre barnevernet har STJELT fordi mora di sin er heelt psyko!! For det var noe sånt du var ute etter, eller hva TS? 😛 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første barn: - Fyren jeg hadde sex med brukte så lang tid på å tre på seg kondom, så da bare dasket jeg den bort og så hadde vi samleie. Merket at jeg ble gravid først i uke 20, så da var det for sent. Faren svarte meg aldri når jeg prøvde å få kontakt. Andre barn: - Var sammen med en badboy av dimensjoner *sukk*. P-pillene hadde falt ut av den plast tingen, så jeg hadde den løst. Kom til skade for å blande de med drops, og vips. Da ble gullet født. Hihihihi Tredje barn: Det sist fikk jeg når jeg var i lag med siste eksen. Han hadde sånn lyst på barn sa han, og jeg sa ja til han. Lite visste jeg at han var en taper, og jeg gikk fra han. Barnet får han aldri se igjen, den tufsen. Anonymkode: 0fd59...87f Hva tror dere de med flere fedre tenker når de leser at dere gjør narr av dem slik? Anonymkode: 702d7...32d 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 Jeg synes det er mer imponerende med ei jeg kjenner som fikk to barn med en hun ikke var sammen med. Eller hun var vel sammen med ham en liten stund da første barnet ble født, men ikke da det yngste barnet kom. Anonymkode: 27233...f21 1
anniewal Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere de med flere fedre tenker når de leser at dere gjør narr av dem slik? Anonymkode: 702d7...32d Jeg gjorde ikke narr av de med barn med flere fedre, jeg gjorde narr av folks fordommer. 16
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 Jeg vet om to bloggere. Det er de to jeg vet om, som er kjent. I det "virkelige liv" så kjenner jeg også noen. To stk som har 3 barn, 3 fedre. Vet om ei som har 4 barn, 3 fedre. Men det er litt juks, siden hun har to tvillinger. Alle de over er "ung", under 30. Vet om ei som er over 30 også. fikk et barn som 15 åring. Neste mann kom da "barnet" var 15+ år. Altså en skikkelig attpåklatt. Så kom det en til, med en annen mann. Så 3 barn, 3 fedre. Vet om en som har 6 barn, 4 mødre. Men ingen bryr seg om menn som ligger rundt, for de lager jo bare barn, de må ikke stå til ansvar for det. Det å ha dine, mine og våre er så typisk 2016. Noe jeg personlig mener er trist. x antall barn, og to fedre er nok. Mer enn det blir litt for rart for min del. Anonymkode: 18cd6...b84 2
Gjest Jonasmann Skrevet 6. desember 2016 #20 Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om to bloggere. Det er de to jeg vet om, som er kjent. I det "virkelige liv" så kjenner jeg også noen. To stk som har 3 barn, 3 fedre. Vet om ei som har 4 barn, 3 fedre. Men det er litt juks, siden hun har to tvillinger. Alle de over er "ung", under 30. Vet om ei som er over 30 også. fikk et barn som 15 åring. Neste mann kom da "barnet" var 15+ år. Altså en skikkelig attpåklatt. Så kom det en til, med en annen mann. Så 3 barn, 3 fedre. Vet om en som har 6 barn, 4 mødre. Men ingen bryr seg om menn som ligger rundt, for de lager jo bare barn, de må ikke stå til ansvar for det. Det å ha dine, mine og våre er så typisk 2016. Noe jeg personlig mener er trist. x antall barn, og to fedre er nok. Mer enn det blir litt for rart for min del. Anonymkode: 18cd6...b84 Det er ikke sosialt akseptert å ha barn med mange forskjellige kvinner etter min mening. Forskjellen her er at en mann som har barn med flere kvinner blir sett på som ond/umoralsk/respektløs. Kvinner som har barn med forskjellige menn blir sett på som dumme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå