AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Har tegnet slik at foreldresoverommet er i 1. etasje, og barnesoverom i sokkel. Et stort barn, og to som er mye yngre. Planen er fire soverom + kjellerstue. Når de minste er små, er tanken at vi bor nede med de på de tre soverommene der, og eldste oppe. Og så bytte når de yngste blir eldre og kan bo nede selv, pluss at eldste da har flyttet ut og kun bruker sitt rom som gjesterom. Greia er, jeg ønsker å sikre meg mot at barna hører at vi har sex. Og med tanke på eldste, som om noen år sikkert vil ha med kjæreste hjem, så ønsker jeg jo også å sikre meg slik at vi ikke må høre på sånt. Hvordan er det da når soverommene kommer over hverandre? Vil man kunne isolere nok til at det ikke høres? Eller er det lurt å endre rominndelingen slik at det ikke blir rett over? (Har gledet meg til stort hus der vi slipper å ha sex på stua, som vi må nå pga nærhet til soverom) Anonymkode: 3241f...15a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Det er absolutt mulig å isolere godt nok til at det ikke blir et problem ja. Anonymkode: e5b2e...9aa
Akay Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Siden dere skal bygge så anbefaler jeg å gjøre noe som ikke er altfor vanlig og som også hjelper på "problemet" ditt. isoler ALLE gulv og også innervegger. Rommene blir roligere men blir også veldig mye varmere hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå