AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Hei. Jeg lurte på om dere her vet noe om dette. For noen dager siden våknet jeg med kjempe tett øre på venstre side. jeg hører dårlig, og om jeg "tetter" det med håndflaten kjenner jeg sviende smerte. Jeg hører svært dårlig på dette øret også. og jeg føler at halve ansiktet og den siden av hodet er tett og hovent. som om noen har slått meg. Noen forslag til hva dette kan være? Anonymkode: 9a6b4...75a
ellernoe Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Sannsynligvis så er det en øreinfeksjon av noe slag. Du har sikkert fått en infeksjon mellomøret som har ført til at du har væske i mellomøret som gjør at du hører dårlig. Dette kan også føre til trykk på trommehinna som gjør vondt. Ville tatt kontakt med lege eller legevakt (hvis du skal rekke å få noe hjelp i dag) og få det undersøkt. Hvis det er en bakteriell infeksjon så skal det ikke stort mer til enn litt antibiotika. Du vil føle deg bedre da.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 22 minutter siden, ellernoe skrev: Sannsynligvis så er det en øreinfeksjon av noe slag. Du har sikkert fått en infeksjon mellomøret som har ført til at du har væske i mellomøret som gjør at du hører dårlig. Dette kan også føre til trykk på trommehinna som gjør vondt. Ville tatt kontakt med lege eller legevakt (hvis du skal rekke å få noe hjelp i dag) og få det undersøkt. Hvis det er en bakteriell infeksjon så skal det ikke stort mer til enn litt antibiotika. Du vil føle deg bedre da. 22 minutter siden, ellernoe skrev: Sannsynligvis så er det en øreinfeksjon av noe slag. Du har sikkert fått en infeksjon mellomøret som har ført til at du har væske i mellomøret som gjør at du hører dårlig. Dette kan også føre til trykk på trommehinna som gjør vondt. Ville tatt kontakt med lege eller legevakt (hvis du skal rekke å få noe hjelp i dag) og få det undersøkt. Hvis det er en bakteriell infeksjon så skal det ikke stort mer til enn litt antibiotika. Du vil føle deg bedre da. Er det virkelig så "ille"? får ikke gjort noe med det før i morgen eller senere i uka. tenkte det vil gå over av seg selv. Anonymkode: 9a6b4...75a
ellernoe Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det virkelig så "ille"? får ikke gjort noe med det før i morgen eller senere i uka. tenkte det vil gå over av seg selv. Anonymkode: 9a6b4...75a Øreinfeksjoner går som regel over selv etterhvert, men hvis du blir plaget av det så vil det gå veldig mye fortere med antibiotika. Det er opptil deg, men det kan jo være lurt å få det sjekket for å være sikker på at det ikke er noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå