Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre fra nav at sosionomer bare jobber med tall og mye statistikk og undersøkelser. Ble overrasket fordi jeg trodde de jobbet med brukere. Hun sa at mange studenter ble skuffet når de kom ut i jobb og jobben var helt annerledes enn de trodde. Syntes dette hørtes rart ut. Kanskje hun sa dette bare for å skremme meg jeg vet ikke, men fikk meg til å tenke litt. 

Anonymkode: aba3b...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk høre fra nav at sosionomer bare jobber med tall og mye statistikk og undersøkelser. Ble overrasket fordi jeg trodde de jobbet med brukere. Hun sa at mange studenter ble skuffet når de kom ut i jobb og jobben var helt annerledes enn de trodde. Syntes dette hørtes rart ut. Kanskje hun sa dette bare for å skremme meg jeg vet ikke, men fikk meg til å tenke litt. 

Det er ikke riktig. Du kan jobbe på NAV kontaktsenter blant annet. Vil tro at man kan jobbe som saksbehandlere i NAV også. Attføringsbedrifter er også steder som sosionomer jobber. 

Anonymkode: cca6a...f0a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer sosialt arbeid og har blant annet hatt praksis på NAV, veilederen min var sosionom og hun jobbet mye med brukere, det var selvsagt mye kontorarbeid og skriving også, men ikke noe særlig tall og statistikk.

Anonymkode: 2695c...c47

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer sosialt arbeid og har blant annet hatt praksis på NAV, veilederen min var sosionom og hun jobbet mye med brukere, det var selvsagt mye kontorarbeid og skriving også, men ikke noe særlig tall og statistikk.

Anonymkode: 2695c...c47

Spennende! Trives du med studiet? Hvilken skole går du på? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...