AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Pleier å være noe som er "in." Noen som vet? ( ikke lego eller dukker, har så mye av det ) Anonymkode: b2c6d...64a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Å vokse opp som utypisk jenter er kjipt da alle kjøper typisk jentegaver alikevel. Husker året jeg fikk strikk og hårgreier til jul og hadde kort hår.. Anonymkode: 7d71a...eeb 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Snøsparkesykkel kanskje.... Det et ihvertfall en stor hit blant gutta her i huset, går ut i fra at det er ganske populært blant jentene å Anonymkode: e72ac...099
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Min 8-åring ønsker seg lego friends elves og tivoli, klokke, neglelakk, øredobber, Anonymkode: 79910...21b 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Alt som har med Frost å gjøre? Anonymkode: 7f59d...6f3 2
Gjest *kokos* Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 (endret) -poff- Endret 10. desember 2016 av *kokos* .
Batteri Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt som har med Frost å gjøre? Anonymkode: 7f59d...6f3 Frost er definitivt for barnslig for åtteåringen her i huset. Tror det gjelder de fleste i klassen hennes også. 2
BittelitenMummi Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 LasseMajas detektivbyrå (bøker, finnes også et spill) Hamsters Hatchimals Ty Beanie Boo`s (kosedyr med store, glitrende øyne) Shopkins (jeg synes shopkins er noe ordenlig ræl, men det er visst veldig populært akkurat nå) Det er noen av favorittene til tantebarnet mitt på 8 år akkurat nå. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 Min 8-åring ønsker seg sparkesykkel, klær, spill til ipad, bamser, dukker, brettspill, puslespill... Anonymkode: f782a...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Shopkins Dustedagboka-serien Anonymkode: 7166f...e97 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 Takk for svar Anonymkode: b2c6d...64a
KatteLatte Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Kid har lansert Marcus og Martinus-serie nå. Kom i nettbutikken i dag og i butikkene i løpet av uka. Sengetøy, håndkle, pute osv. Tipper det er innertier. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 Marcus og Martinus, er jo veldig inn, for jenter i den alderen.
Forundret.. Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt som har med Frost å gjøre? Anonymkode: 7f59d...6f3 Treåringen her liker frost. Hvis en ser på frost salg, noe jeg har gjort med tanke på å finne noe rimeligere til 3 åringen så er det faktisk utsolgt i små størrelser mens de store er igjen.. Jeg ville ikke gått for frost om det ikke var uttrykt at det var på ønskelista. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 Dagbok, elveslego, lavalampe, bøker (Harry Potter, Dustedagboka, Gutta i trehuset), fotball, øretelefoner, kokebok for barn tryllesett, rulleskøyter er noe min ønsker. Anonymkode: 4dc30...880 1
Honesty Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 3 timer siden, Batteri skrev: Frost er definitivt for barnslig for åtteåringen her i huset. Tror det gjelder de fleste i klassen hennes også. Det er det her i huset også (jenta er snart sju og et halvt år). Klær og pyntesaker (aller helst fra H&M) er derimot stor stas, og de TY-kosedyrene med digre, glitrete øyne. Av bøker elsker hun Detektivbyrå nr 2 og alle bøkene om Reven og Grisungen av Bjørn F. Rørvik (de er veldig tøysete, og vi voksne ler også godt av ordspillene), samt Roald Dahl. Ting vi har kjøpt i år, er vel eget nettbrett, bøker, sølvsmykke og tøfler etter ønske. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Pleier å være noe som er "in." Noen som vet? ( ikke lego eller dukker, har så mye av det ) Anonymkode: b2c6d...64a Trollseffekter fra den nye filmen, Marcus og Martinus ting, Violettating, Anonymkode: a3183...94c 1
Gjest thejohan Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, KatteLatte skrev: Kid har lansert Marcus og Martinus-serie nå. Kom i nettbutikken i dag og i butikkene i løpet av uka. Sengetøy, håndkle, pute osv. Tipper det er innertier. Dette står høyest på ønskelista til min åtteåring! Men også ting fra Trolls, Lego Elves, Ty-bamser i alle former og størrelser, sminke og klær!
Zienna Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 2 timer siden, Honesty skrev: Det er det her i huset også (jenta er snart sju og et halvt år). Klær og pyntesaker (aller helst fra H&M) er derimot stor stas, og de TY-kosedyrene med digre, glitrete øyne. Av bøker elsker hun Detektivbyrå nr 2 og alle bøkene om Reven og Grisungen av Bjørn F. Rørvik (de er veldig tøysete, og vi voksne ler også godt av ordspillene), samt Roald Dahl. Ting vi har kjøpt i år, er vel eget nettbrett, bøker, sølvsmykke og tøfler etter ønske. Takk for tips om Reven og Grisungene Høres ut til å passe veldig godt for barnebarna mine. Jeg har notert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå