Gå til innhold

Noen som vet hva som er"typisk for 8 år gamle jenter" og ønske seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å være noe som er "in." Noen som vet?        ( ikke lego eller dukker, har så mye av det )

:)

Anonymkode: b2c6d...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å vokse opp som utypisk jenter er kjipt da alle kjøper typisk jentegaver alikevel. Husker året jeg fikk strikk og hårgreier til jul og hadde kort hår..

Anonymkode: 7d71a...eeb

• Liker 3
Skrevet

Snøsparkesykkel kanskje.... Det et ihvertfall en stor hit blant gutta her i huset, går ut i fra at det er ganske populært blant jentene å 

Anonymkode: e72ac...099

Skrevet

Min 8-åring ønsker seg lego friends elves og tivoli,

klokke, neglelakk, øredobber, 

Anonymkode: 79910...21b

• Liker 1
Skrevet

Alt som har med Frost å gjøre? 

Anonymkode: 7f59d...6f3

• Liker 2
Gjest *kokos*
Skrevet (endret)

-poff-

Endret av *kokos*
.
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frost er definitivt for barnslig for åtteåringen her i huset. Tror det gjelder de fleste i klassen hennes også. 

• Liker 2
Skrevet

LasseMajas detektivbyrå (bøker, finnes også et spill)
Hamsters
Hatchimals
Ty Beanie Boo`s (kosedyr med store, glitrende øyne)
Shopkins (jeg synes shopkins er noe ordenlig ræl, men det er visst veldig populært akkurat nå)

Det er noen av favorittene til tantebarnet mitt på 8 år akkurat nå. :)

• Liker 1
Skrevet

Min 8-åring ønsker seg sparkesykkel, klær, spill til ipad, bamser, dukker, brettspill, puslespill...

Anonymkode: f782a...b2d

• Liker 1
Skrevet

Shopkins

Dustedagboka-serien

Anonymkode: 7166f...e97

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Kid har lansert Marcus og Martinus-serie nå. Kom i nettbutikken i dag og i butikkene i løpet av uka. Sengetøy, håndkle, pute osv. Tipper det er innertier. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Marcus og Martinus, er jo veldig inn, for jenter i den alderen.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Treåringen her liker frost. 

Hvis en ser på frost salg, noe jeg har gjort med tanke på å finne noe rimeligere til 3 åringen så er det faktisk utsolgt i små størrelser mens de store er igjen.. Jeg ville ikke gått for frost om det ikke var uttrykt at det var på ønskelista. 

• Liker 2
Skrevet

Dagbok, elveslego, lavalampe, bøker (Harry Potter, Dustedagboka, Gutta i trehuset), fotball, øretelefoner, kokebok for barn tryllesett, rulleskøyter er noe min ønsker. 

Anonymkode: 4dc30...880

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Batteri skrev:

Frost er definitivt for barnslig for åtteåringen her i huset. Tror det gjelder de fleste i klassen hennes også. 

Det er det her i huset også (jenta er snart sju og et halvt år). Klær og pyntesaker (aller helst fra H&M) er derimot stor stas, og de TY-kosedyrene med digre, glitrete øyne. Av bøker elsker hun Detektivbyrå nr 2 og alle bøkene om Reven og Grisungen av Bjørn F. Rørvik (de er veldig tøysete, og vi voksne ler også godt av ordspillene), samt Roald Dahl. Ting vi har kjøpt i år, er vel eget nettbrett, bøker, sølvsmykke og tøfler etter ønske.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier å være noe som er "in." Noen som vet?        ( ikke lego eller dukker, har så mye av det )

:)

Trollseffekter fra den nye filmen, Marcus og Martinus ting, Violettating, 

Anonymkode: a3183...94c

• Liker 1
Gjest thejohan
Skrevet
1 time siden, KatteLatte skrev:

Kid har lansert Marcus og Martinus-serie nå. Kom i nettbutikken i dag og i butikkene i løpet av uka. Sengetøy, håndkle, pute osv. Tipper det er innertier. 

Dette står høyest på ønskelista til min åtteåring!

Men også ting fra Trolls, Lego Elves, Ty-bamser i alle former og størrelser, sminke og klær!

Skrevet
2 timer siden, Honesty skrev:

Det er det her i huset også (jenta er snart sju og et halvt år). Klær og pyntesaker (aller helst fra H&M) er derimot stor stas, og de TY-kosedyrene med digre, glitrete øyne. Av bøker elsker hun Detektivbyrå nr 2 og alle bøkene om Reven og Grisungen av Bjørn F. Rørvik (de er veldig tøysete, og vi voksne ler også godt av ordspillene), samt Roald Dahl. Ting vi har kjøpt i år, er vel eget nettbrett, bøker, sølvsmykke og tøfler etter ønske.

Takk for tips om Reven og Grisungene :)  Høres ut til å passe veldig godt for barnebarna mine.  Jeg har notert.

• Liker 1
Skrevet

Marcus og martinus effekter og Ty bamser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...