Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, hva kjøper dere på julemesser? Gjerne innenfor håndlagetkategorien. 

Anonymkode: 7c0fe...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selbuvotter og strikkede sokker.

Anonymkode: 467bb...270

Skrevet

Bare hjemmebakte kaker. Er ikke interessert i  håndarbeidsprodukter eller treskjæring. 

Skrevet

Minst mulig!

Anonymkode: 9ecef...b31

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Minst mulig!

Da lurer jeg oppriktig på hvorfor du går på julemesser?

• Liker 1
Skrevet

Julekrans. Sånn granbar-sak til å ha på døra. Kommer en dame hvert år som lager 10 ganger så pene som noen blomsterbutikk for halve prisen. Jeg drar bare for å sikre meg den kransen. :ler: 

og så kjøper jeg hjemmebakst av type brød/boller om noen selger det, og lokalprodusert julemat noen ganger - type lammelår eller julepølse eller sånt. Og av og til ost. Mye godt innen kategorien håndlaget (i motsetning til masseprodusert..) mat. :nigo: 

Anonymkode: 64eb3...178

Skrevet

Sylte, kjøper den samme hver år, leverpostei, lefser + smøring til disse er hva jeg har kjøpt idag. Driver med håndarbeid selv så det styrer jeg unna. Går bare bortom for å se hva andre tar for de ulike tingene sånn at jeg vet hvis jeg selv skal selge noe. 

Anonymkode: aed4d...a95

Skrevet

Likør, julepynt og av og til julekaker o.l. 

Anonymkode: 8dbd5...796

Skrevet

Vi går bare for å se. 🤗 Kanskje det er dårlig utvalg hvor vi pleier å gå eller bare overpriset er iallfall ingenting til nå jeg kunne tenkt meg å kjøpe. 🤔

Skrevet

Da jeg var i London nylig på julemarked (besøkte to) kjøpte jeg lyslykter som var fine både i gave og til meg selv, smykker, diverse julesnacks som kan gis bort i gave, luer, votter, skjerf, julepynt osv. 

I Norge har jeg stort sett kjøpt julekaker, brente mandler, julepynt og polkagriser. 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet
På 8.12.2016 den 16.55, -venter- skrev:

Da lurer jeg oppriktig på hvorfor du går på julemesser?

Fordi jeg forbarmer meg over min gamle bestemor, slik at hun får kommet seg utpå litt. Hun liker julemesser. 

• Liker 2
Skrevet

Strikka votter og sokker :)

Anonymkode: 51b33...7a4

Gjest Margit Spat
Skrevet

Julebakst, juletrepynt, julenek, lokalprodusert mat (honning, syltetøy, ost +++) og av og til strikkevotter og -sokker. Jeg bor et sted der det virkelig er flust av julemarkeder innen kort rekkevidde, så i løpet av tre helger var jeg på fire julemarkeder. Med litt mer planlegging og litt mer energi i kroppen kunne jeg fått med meg fire julemarkeder til i løpet av de samme helgene. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg forbarmer meg over min gamle bestemor, slik at hun får kommet seg utpå litt. Hun liker julemesser. 

Snilt av deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...