maverick Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Denne dommen tar kaka... http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle308626.ece Tragisk nok for offeret, men jeg kan ikke noe for at saken påkaller humor...
Gjest *Fiona* Skrevet 29. november 2004 #3 Skrevet 29. november 2004 Norsk rettsvesen? Det er juks, det. Jeg vil ha tilbake skattepengene mine!!! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #4 Skrevet 29. november 2004 Flotte pikker er det vanskelig å få tak i, så man bør behandle dem med silkehansker.
Gjest Mann 28 Skrevet 29. november 2004 #5 Skrevet 29. november 2004 Flotte pikker er det vanskelig å få tak i' date=' så man bør behandle dem med silkehansker.[/quote'] Ja så absolutt *not* Forresten, hvor kan man få bedømt sin penis? Er det kun i en rettsal eller kan man f.eks. få et diplom eller noe hvor det står: "denne mannen er utstyrt med et prakteksemplar av en penis!" Kunne jo ha vært greit å ha, for da kunne man jo med rette ha invitert en jente med hjem for å se på premie penisen sin Alvorlig talt.... i norsk rettsvesen virker det som om det jobber en haug med inkompetente mennesker.
Gjest Valhalla Skrevet 29. november 2004 #6 Skrevet 29. november 2004 Dommen er helt riktig. Vi må ta hensyn til at han kommer fra en annen kultur og det er ikke sikkert at han visste det var galt. Det er viktig å gi et signal om at vi respekterer andre kulturer og ikke tvinger på dem vår oppfatning av rett og galt. Man hører jo ofte at folk fra utenlandske land har større penis enn oss her i nord og da kan man jo forstå at det finnes et ønske om å vise dette vidunderet frem.
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2004 #7 Skrevet 29. november 2004 Valhalla - jeg håper du kødder. Dette signaliserer nærmest et fritt-frem for andre asylsøkere som har lyst på en beta, men ikke får. De kan jo bare vise frem penisen sin før de voldtar, så får de mildeste straff.... guuud så bra
Gjest *Fiona* Skrevet 29. november 2004 #8 Skrevet 29. november 2004 Peniskommisjonen - avgjør hvorvidt en mann kan forvente sex pga prakteksemplar, eller omvendt - at man nok må godta den voldtekten, for hvordan skulle den nordmannen med så mangelfullt utstyr ellers få sex hen? Staaaakkars menn altså. Snakk om å la kvinnefrigjøringen hoppe 100 år tilbake i tid... Det blir jo for dumt. Var for øvrig en mannlig dommer og to mannlige lekdommere som tok avgjørelsen. Penismisunnelse??
Cherubino Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Dommen er helt riktig. Vi må ta hensyn til at han kommer fra en annen kultur og det er ikke sikkert at han visste det var galt. Det er viktig å gi et signal om at vi respekterer andre kulturer og ikke tvinger på dem vår oppfatning av rett og galt. Man hører jo ofte at folk fra utenlandske land har større penis enn oss her i nord og da kan man jo forstå at det finnes et ønske om å vise dette vidunderet frem. 8) Man kan jo tenke hva man vil om dommen, men forøvrig bør vårt rettsvesen overlate tenkingen til hestene. De har mye større hode.
Gjest Maikana Skrevet 29. november 2004 #10 Skrevet 29. november 2004 Jeg reagerte på at han måtte ha sex 6-7 ganger om dagen :o
Gjest Melk Skrevet 29. november 2004 #11 Skrevet 29. november 2004 Husk at dommen ikke er endelig, da dere..... Er anket til lagretten, og jeg håper for guds skyld den får et nytt resultat...
liv Skrevet 29. november 2004 #12 Skrevet 29. november 2004 tingretten finner på mange rare dombegrunnelser ja...
Gjest Melk Skrevet 29. november 2004 #13 Skrevet 29. november 2004 tingretten finner på mange rare dombegrunnelser ja... Ikke så rart i og med at det er 2 av dommerne som er legdommere...
Suzy Skrevet 30. november 2004 #14 Skrevet 30. november 2004 Dette må være noe av det mest originale jeg har lest på lenge..... :-?
Amarone Skrevet 30. november 2004 #15 Skrevet 30. november 2004 Man kan jo tenke hva man vil om dommen' date=' men forøvrig bør vårt rettsvesen overlate tenkingen til hestene. De har mye større hode.[/quote'] Men det vel liten tvil om at denne saken får et annet utfall - i hvert fall en annen begrunnelse - videre i rettsapparatet. Gal, gal verden... Men jeg lurer: Viste han frem penis til dommerne, og ble de imponert?
kjellebassen Skrevet 30. november 2004 #16 Skrevet 30. november 2004 Dommen er helt riktig. Vi må ta hensyn til at han kommer fra en annen kultur og det er ikke sikkert at han visste det var galt. Det er viktig å gi et signal om at vi respekterer andre kulturer og ikke tvinger på dem vår oppfatning av rett og galt. Man hører jo ofte at folk fra utenlandske land har større penis enn oss her i nord og da kan man jo forstå at det finnes et ønske om å vise dette vidunderet frem. Artig det der for i realiteten er det faktisk omvendt. Skandinaver har større i gjennomsnitt enn folk flest i resten av verden. Faktisk er snittet på en nordisk en 2 cm lenger enn snittet for verden forøvrig.
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2004 #17 Skrevet 30. november 2004 Artig det der for i realiteten er det faktisk omvendt. Skandinaver har større i gjennomsnitt enn folk flest i resten av verden. Faktisk er snittet på en nordisk en 2 cm lenger enn snittet for verden forøvrig. Snitt og snitt - det er vel flest asiater på denne kloden og de drar jo snittet ned i såfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå