Gå til innhold

Har jeg vunnet på flaxkalenderen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stor flaxkalender med luker med symboler bak. min er full av bare julekuler, vant jeg 10.000 da?

Anonymkode: fbef0...804

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Les bak. mamma trodde og det. 

Skrevet

Hva mener du full av bare julekuler? Har du skrapet alle skrapefeltene? 

Skrevet

Du må jo skrape :P

Anonymkode: 348d1...6c7

Skrevet

Du må ha 9 julekuler for å vinne 10.000. Har du skrapt frem 9 julekuler? Hvis ja; gratulerer. Hvis nei; skrap videre eller lev med tapet

Skrevet

Hahaha takk for svar😁 da får jeg skrape og fortsette å håpe😀

Skrevet

Ikke lov å skrape for tidlig!

Skrevet

Jeg trodde også det. 😂😅😂😅😂

Anonymkode: d3412...850

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Leifern skrev:

Hehe, åpnet alle lukene, men nå som jeg fant ut at jeg må skrape så gjør jeg det dag for dag😅

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde også det. 😂😅😂😅😂

Anonymkode: d3412...850

Vi er nok ikke alene om det😜

Skrevet
2 timer siden, Leifern skrev:

det gjør man som man vil med ja :P 

Anonymkode: 0f380...7d2

Skrevet

Huff, for en idiotisk kalender - det var vel ikke åpenbart at man skulle skrape under lukene? Har en veldig skuffet tenåring her, som trodde hun var på god vei til 10 000 kroner.

• Liker 3
Skrevet

Hmm, er ikke hele konseptet med slike flax-lodd nettopp at man skal skrape? Det kalles jo også skrapelodd....

Anonymkode: b897b...388

• Liker 15
Skrevet
49 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Huff, for en idiotisk kalender - det var vel ikke åpenbart at man skulle skrape under lukene? Har en veldig skuffet tenåring her, som trodde hun var på god vei til 10 000 kroner.

Nå står det jo "med luker og skrapefelt" på fremsiden av kalenderen, pluss at det står bruksanvisning bakpå hvor det står at man må skrape.

Av og til er det brukeren som er idiotisk (for å bruke dine ord), og ikke produktet.

Anonymkode: 93f4a...357

• Liker 13
Skrevet
52 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev:

Jeg synes det var ganske åpenbart. 

Anonymkode: 7d3a4...897

• Liker 7
Skrevet

Mamma og pappa trodde de var på god vei mot 10.000 de og. Og synes det var så pussig at de hadde fått helt like :skratte: gjett om de ble flaue da jeg kunne fortelle at de måtte skrape! 

Anonymkode: a70cc...4ef

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var ganske åpenbart. 

Anonymkode: 7d3a4...897

Dette..

Skrevet

Hahaha, mamma trodde også det. Kollegaene på jobben hennes har også drevet å åpnet alle lukene, og trodd de var på god vei til å vinne 10k. Så er flere som ikke synes det var såå åpenbart! 

Anonymkode: f1cd7...d1a

Skrevet

Mine foreldre har kjøpt Flax-kalender til seg selv og oss barna i noen år nå, så det er kanskje ikke rart at jeg vet dette med skrapingen. Det året det kom to sorter måtte de faktisk kjøpe begge to for å bli fornøyde da det ikke var spennende nok skraping på den første.

Jeg har faktisk aldri, på de årene denne kalenderen har eksistert, hørt om noen som ikke har skjønt at den skal skrapes. Men godt å høre at man ikke er den eneste som legger igjen hodet et annet sted av og til :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hele konseptet med flax lodd og flax kalender er liksom skraping da.  Synes det er rart at folk ikke skjønner det! 😂

Anonymkode: b1be5...dfc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...