Sjøgrønn Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Hei, kort spørsmål: Når bør jeg kjøpe amaryllis (med kort knupp, ca 10 cm høy ) for at den skal springe ut og stå fin på julaften? Altså, hvor lang tid bruker den på å vokse seg lang og springe ut? Takk for svar 😘
karrifrøkna Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Den bør du kjøpe nå. La den stå fremme i varmen, ikke gi den noe vann før du ser blomst. Den bruker omtrent 3 uker.
tussi680 Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Jeg skal løpe bort å kjøpe noen ganske snart, dvs imorgen om ingenting kommer i veien. Ts: Kjøper du mange når du først handler?
Sjøgrønn Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2016 22 timer siden, karrifrøkna skrev: Den bør du kjøpe nå. La den stå fremme i varmen, ikke gi den noe vann før du ser blomst. Den bruker omtrent 3 uker. Takk for svar, da kjøper jeg i dag 😀
Sjøgrønn Skrevet 7. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2016 14 timer siden, tussi680 skrev: Jeg skal løpe bort å kjøpe noen ganske snart, dvs imorgen om ingenting kommer i veien. Ts: Kjøper du mange når du først handler? Tenkte å kjøpe en hvit og en rød 😍
tussi680 Skrevet 7. desember 2016 #6 Skrevet 7. desember 2016 Elsker både hvit,rød og den med begge disse i blomsten.
Sjøgrønn Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 23. desember 2016 På 6.12.2016 den 11.47, karrifrøkna skrev: Den bør du kjøpe nå. La den stå fremme i varmen, ikke gi den noe vann før du ser blomst. Den bruker omtrent 3 uker. En liten oppdatering fra meg! Jeg kjøpte en hvit og en rød. De har blitt akkurat passe lange i stilken, den røde har sprunget ut med en blomst, neste ser jeg at er helt ute i morgen. Den hvite har sprunget ut med to blomster, og de viser seg å være fyllt. Begge er vakre, tusen takk for gode tips! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå