Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den beste måten å prøve å drepe en debatt fordi man er uenig med det som blir skrevet.

Og rope troll er en god nummer 2.

Anonymkode: 7a9e7...d16

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den beste måten å prøve å drepe en debatt fordi man er uenig med det som blir skrevet.

Og rope troll er en god nummer 2.

Eller fordi motparten oppfører seg umodent

Anonymkode: eb4e1...262

• Liker 1
Skrevet

Hva spør du egentlig om? Spør du om alderen til folk eller leter du etter troll? Eller spør du om noe ala: "Så barnslige folk er som spør eller skriver på den måten "?

Skrevet

Jeg lurer på hvor gammel ts er.

Anonymkode: be653...a8d

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hva spør du egentlig om? Spør du om alderen til folk eller leter du etter troll? Eller spør du om noe ala: "Så barnslige folk er som spør eller skriver på den måten "?

Gjør du deg dum med vilje ?

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du deg dum med vilje ?

Jeg antar du mener med overskriften at du mener folk er barnslige? Også kommer som du selv skriver med argumentet troll som en god nummer to.

De to setningene er vel ikke et godt argument for å "drepe" en diskusjon. Du kan vel umulig ha tippet 18 år. Hvis jeg satt i en diskusjon og noen svarer: Hvor gammel er du egentlig, også svarer ikke jeg på det så blir man kalt troll, da ville man jo bare ledd ikke sant? Med ordet troll så har du virkelig satt spikeren i kista? Hva har du som ditt 3. argument egentlig? Da har du ikke vært i mange opphetede diskuoner. Wow. :hakeslepp: 

Jeg hadde ikke blitt satt ut av nummer 1 eller nummer 2 hvis det er det du tror.

Troll er jo et kose-ord det da. :) 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet

kan vi gå tilbake til det viktigste spørsmålet?: what the fuck handler denne tråden om?!

Skrevet

Visste dere at elefanter ikke kan hoppe? :0

IMG_0767.JPG

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...