AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Den beste måten å prøve å drepe en debatt fordi man er uenig med det som blir skrevet. Og rope troll er en god nummer 2. Anonymkode: 7a9e7...d16 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den beste måten å prøve å drepe en debatt fordi man er uenig med det som blir skrevet. Og rope troll er en god nummer 2. Anonymkode: 7a9e7...d16 Eller fordi motparten oppfører seg umodent Anonymkode: eb4e1...262 1
fuglekvitter__ Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Hva spør du egentlig om? Spør du om alderen til folk eller leter du etter troll? Eller spør du om noe ala: "Så barnslige folk er som spør eller skriver på den måten "?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Jeg lurer på hvor gammel ts er. Anonymkode: be653...a8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 41 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Hva spør du egentlig om? Spør du om alderen til folk eller leter du etter troll? Eller spør du om noe ala: "Så barnslige folk er som spør eller skriver på den måten "? Gjør du deg dum med vilje ? Anonymkode: 7a9e7...d16 1
fuglekvitter__ Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjør du deg dum med vilje ? Anonymkode: 7a9e7...d16 Jeg antar du mener med overskriften at du mener folk er barnslige? Også kommer som du selv skriver med argumentet troll som en god nummer to. De to setningene er vel ikke et godt argument for å "drepe" en diskusjon. Du kan vel umulig ha tippet 18 år. Hvis jeg satt i en diskusjon og noen svarer: Hvor gammel er du egentlig, også svarer ikke jeg på det så blir man kalt troll, da ville man jo bare ledd ikke sant? Med ordet troll så har du virkelig satt spikeren i kista? Hva har du som ditt 3. argument egentlig? Da har du ikke vært i mange opphetede diskuoner. Wow. Jeg hadde ikke blitt satt ut av nummer 1 eller nummer 2 hvis det er det du tror. Troll er jo et kose-ord det da. Endret 6. desember 2016 av fuglekvitter__
Haru Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 kan vi gå tilbake til det viktigste spørsmålet?: what the fuck handler denne tråden om?!
LeoxBarca Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Visste dere at elefanter ikke kan hoppe? :0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå