Gå til innhold

Jeg bruker D/E-cup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt forskjellig fra merke til merke. Men puppene tyter ut overalt, trenger noe som dekker endel. Skal på Lindex og se, noen spesielle bh'er som kan være ok derfra? Noe som er bredt, og dekker hele brystpartiet. Hvilken "form" bør jeg gå etter? i budsjettet har jeg ca 300 kr å bruke på Bh. Holder meg milevis unna HM og Kappahl hva angår bh'er.. misfornøyd med siste kjøpet. 

Anonymkode: df719...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bruker du ikke riktig cup. Puppene skal ikke tyte. Gå til en skikkelig undertøysbutikk for å få hjelp til å finne riktig størelse. 

Anonymkode: 47071...4cb

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bruker du ikke riktig cup. Puppene skal ikke tyte. Gå til en skikkelig undertøysbutikk for å få hjelp til å finne riktig størelse. 

Anonymkode: 47071...4cb

Jeg har gjort det :laugh: Og ja.. det er jo DERFOR jeg skal ha ny bh. Har vært fornøyd med noen fra lindex før, men de går så fort i stykker. Og det har vært litt løse bh'er uten så god støtte. 

Problemet er ofte at hvis jeg prøver i butikk, så passer det. Så endrer passformen seg etter noen uker!! 

Gjest canacas
Skrevet

Diva-variantene fra Lindex dekker bra, sjekk ut de.  :) Noen Lindex har personell som er flinke på dette. 

Skrevet
2 minutter siden, tånegla skrev:

http://www.lindex.com/no/undertoey/bh/7248386/Diva-t-shirt-bh/?styleId=67050253

Disse er helt supre, jeg bruker også D/E og Diva gir bra støtte og er ganske elegante syntes jeg 

5 minutter siden, canacas skrev:

Diva-variantene fra Lindex dekker bra, sjekk ut de.  :) Noen Lindex har personell som er flinke på dette. 

ok :)

Skrevet

Jeg har også D/E-cup og jevnt over vil jeg anbefale bh'er med full cup, evt. minimizer-typer. Jeg har en fra triumph, og jeg er så fornøyd jeg kunne kjøpt 10 stykker til, men de er selvsagt gått ut av produksjon-_- Men om du plages med at de endrer passform etter en liten stund bør du kanskje prøve deg på change/triumph, selv om det er litt dyrere.

Anonymkode: f15b5...32d

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker D/E og kjøper som regel fra plus size avdelingen hos KappAhl. Ser du ikke liker dem, men da vil jeg tro det er fordi du har bommet på størrelsen. Kjøper bher som sitter stramt rundt brystet, så bruker jeg heller en forlenger de første gangene. Etter to-tre vask sitter de perfekt og holder seg der. Syns ofte andre merker er for tynne over ryggpartiet og dermed støtter for dårlig. 

Anonymkode: bd017...25a

Skrevet

Jeg bruker G/H, og kjøper på Cubus eller change. Kjøpte på Lindex før, men de har blitt mindre i størrelsen. Så de er for små nå. Har noen gamle hjemme, og prøver nøyaktig samme merket og størrelse på Lindex, men de passer ikke lenger. 

Anonymkode: 7c01e...4cd

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også D/E-cup og jevnt over vil jeg anbefale bh'er med full cup, evt. minimizer-typer. Jeg har en fra triumph, og jeg er så fornøyd jeg kunne kjøpt 10 stykker til, men de er selvsagt gått ut av produksjon-_- Men om du plages med at de endrer passform etter en liten stund bør du kanskje prøve deg på change/triumph, selv om det er litt dyrere.

Hm.. ingen fra triumph som tilsvarer den da? Klarer meg uten minimizer tror jeg. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker G/H, og kjøper på Cubus eller change. Kjøpte på Lindex før, men de har blitt mindre i størrelsen. Så de er for små nå. Har noen gamle hjemme, og prøver nøyaktig samme merket og størrelse på Lindex, men de passer ikke lenger. 

Anonymkode: 7c01e...4cd

Ok! Har hatt fra cubus før. Kan teste neste gang.

Denne gangen kjøpte jeg Diva fra Lindex og de sitter greit. Dvs puppene faller i hvert fall ikke ut av bh'en. Det er da godt :) Full cup. Mannen min var storfornøyd med for små bh'er, men det blir det aldri noe av mer! 

Skrevet
På Tuesday, December 06, 2016 den 10.13, AnonymBruker skrev:

Litt forskjellig fra merke til merke. Men puppene tyter ut overalt, trenger noe som dekker endel. Skal på Lindex og se, noen spesielle bh'er som kan være ok derfra? Noe som er bredt, og dekker hele brystpartiet. Hvilken "form" bør jeg gå etter? i budsjettet har jeg ca 300 kr å bruke på Bh. Holder meg milevis unna HM og Kappahl hva angår bh'er.. misfornøyd med siste kjøpet. 

Tyter puppene ut av bhen så har du for liten bh.

Anonymkode: 3c044...9c7

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tyter puppene ut av bhen så har du for liten bh.

Anonymkode: 3c044...9c7

Gjesp. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjesp. 

Du kan gjerne gjespe, men ab har rett. Du trenger større cup og mindre om krets.

Anonymkode: bd017...25a

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. ingen fra triumph som tilsvarer den da? Klarer meg uten minimizer tror jeg. 

Nei, dessverre, jeg har vært og spurt. Har prøvd andre minimizers, men de er liksom ikke like gode. Sånn er det alltid når jeg finner noe som virkelig funker; det går ut av produksjon:P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...