AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 De to verste drapene som har skjedd i norge? Si hvem dere syntes er verst Anonymkode: d7116...e8c
Gjest Belle âme Skrevet 6. desember 2016 #2 Skrevet 6. desember 2016 Synast Christoffer og andre barnemishandlingsaker er verst.
Lauge Skrevet 6. desember 2016 #3 Skrevet 6. desember 2016 Jeg synes bussdrapet i Valdres var ganske ille. Forestill deg følelsen av å ikke kunne rømme noe sted fordi du er fanget i den bussen med en gæren mann med kniv som kommer rett mot deg. 6
Sulosi Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Russedrapet, det var så brutalt og psyko hele hendelsen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 Antonsen brødrene og drapene de utførte i Norge, bl.a på Sunnmøre, der de drepte en ung kvinne. Grusomme brødre! Anonymkode: 057cd...2e6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Alle som involverer barn er forferdelig. Men av "større" saker gjorde 22.07 veldig stort inntrykk. Også fordi vi ikke fikk tak i et familiemedlem som jobbet rett ved Regjerinskvartalet før etter mange timer. Anonymkode: 4f74c...a05
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 Baneheia-drapet er det første jeg tenker på. Grusomme handlinger. Blir kvalm av å tenke på at den ene jenta ble tvunget til å se venninna si bli voldtatt og drept før det skjedde med henne selv. Blir og ganske rystet over de barna som dør som følge av vold i hjemmet, slik som Christoffer og det spebarnet det har stått om i nyhetene i det siste. Får vondt i hjertet av å tenke på barn som lever med slik terror hjemme hver eneste dag. Men selvfølgelig - alle drap er grusomme. Anonymkode: 52b53...427 12
Simmis Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 Baneheia var det første jeg tenkte på, husker det så utrolig godt. Var 19 år og hadde da fått en datter 1 år tidligere, så akkurat det gikk inn på meg. Og både Christoffer saken og den Monica saken i Bergen gjør meg bare trist. 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 59 minutter siden, Lauge skrev: Jeg synes bussdrapet i Valdres var ganske ille. Forestill deg følelsen av å ikke kunne rømme noe sted fordi du er fanget i den bussen med en gæren mann med kniv som kommer rett mot deg. Er god venn av den avdøde bussjåførens barn, helt forferdelig sak :-( Anonymkode: 581d1...ff8 2
ops2 Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 I år, Maxbo-drapet siden det var halshugging. Tidligere... jeg vet ikke, men Utøya og Baneheia. Jeg ser Utøya som kaldblodige mord, ikke som politisk terror. Vet noen ikke er enig i det. 4
Rosewood Skrevet 6. desember 2016 #12 Skrevet 6. desember 2016 Christoffer var det første som traff meg. Hele den saken er tragisk og jeg kjenner jeg blir opprørt hver gang jeg tenker på det. At alle de voksne rundt den stakkars gutten som han skulle kunnet stole på feilet ham totalt. Baneheia-drapet rystet meg godt og. Helt forferdelig. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #13 Skrevet 6. desember 2016 Monika Sviglinskaja-mest fordi politiet mente 8 åringen tok selvmord.. Anonymkode: 57cf6...c31 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #14 Skrevet 6. desember 2016 For ti år ++ siden var det ei dame som var gravid med tvillinger som ble drept oppe i Trøndelag. I tillegg ble en besøkende syvåring drept, mens en 10-åring overlevde. Helt grusomt. Anonymkode: dc424...f96 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Monika Sviglinskaja-mest fordi politiet mente 8 åringen tok selvmord.. Anonymkode: 57cf6...c31 Enig. Helt grusomt hva de har utsatt moren til Monika for. Anonymkode: dc424...f96 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #16 Skrevet 6. desember 2016 Det er ikke så mange drap som er grusomme i Norge, da isåfall barnedrap og slikt. Ellers har det jo vært et stort pedonettverk i Norge, og det å pine og ødelegge livene til barn er jo egentlig det mest grusomme. Anonymkode: 6e42e...14f 2
Gjest antbug Skrevet 6. desember 2016 #17 Skrevet 6. desember 2016 Det er saker der barn blir drept. At noen kan få seg til å skade, plage og drepe de aller mest forsvarsløse iblant oss, det er så rått og hjerteløst at det vrir seg i magen. Christoffer, Baneheia-jentene, Kristin, Benjamin, Monica.
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. desember 2016 #18 Skrevet 6. desember 2016 Alle drap er like grusomme, men barnedrap og da spesielt baneheia stakk virkelig i hjerte.
ops2 Skrevet 6. desember 2016 #19 Skrevet 6. desember 2016 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke så mange drap som er grusomme i Norge, da isåfall barnedrap og slikt. Ellers har det jo vært et stort pedonettverk i Norge, og det å pine og ødelegge livene til barn er jo egentlig det mest grusomme. Anonymkode: 6e42e...14f Jeg er uenig i dette, jeg tror mange detaljer er for grusomme til å ta inn over seg. Det skjer mange mord som vi ikke klarer å huske. Hun som ble instruert over internett av "kjæresten" til å putte hodet til babyen sin i en vannbøtte som oppdragelse. Skrekkelig. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan leve med seg selv etterpå. Han som stakk i hjel babyen i morens armer i Oslo. Det er nok en menneskelig forsvarsmekanisme som får oss til å glemme slikt, men når en tenker etter.... Endret 6. desember 2016 av ops2 4
Victoria95 Skrevet 6. desember 2016 #20 Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, Lauge skrev: Jeg synes bussdrapet i Valdres var ganske ille. Forestill deg følelsen av å ikke kunne rømme noe sted fordi du er fanget i den bussen med en gæren mann med kniv som kommer rett mot deg. Når skjedde det? Ikke fått med meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå