Liste Skrevet 6. desember 2016 #1 Skrevet 6. desember 2016 Hei! Langtidsledige av dette forumet, storfam av hat-tråden:-) men! Jeg er så nysgjerrig på hva som inspirerer dere :-) hva drømmer dere om? jeg ramlet nettopp over 'steambending woodwork' og elsker dette:
Liste Skrevet 6. desember 2016 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2016 Oi, der ble jeg offer for autokorrekt ja. Langtidsleser, storfan...
OppNedPåAlt Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 På 06.12.2016 den 9.29, Liste skrev: Oi, der ble jeg offer for autokorrekt ja. Langtidsleser, storfan... Trodde du skulle mobbe langtidsledige med storfamilie her nå 4
Liste Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2016 @OppNedPåAlt nei de har livets rett de og, heldigvis..! Jeg elsker kjøkken! Drømmer og drømmer om utvidelse av mitt eget, og om plassbygget kjøkken fra Kvänum
OppNedPåAlt Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har lekt med tanken på å fornyet hjemme. Nå er kjøkkenet veldig hvitt, med shiny lys tapet (slik det var når jeg flyttet inn). Jeg liker hakket mer farger, litt mørkere og litt mer rustikk. Kjøkkenet er hvitt og lyst, parketten lys. Har lyst på en blågrå tapet med mønster mellom skapene og videre ut av kjøkkenet til der spisebordet står. 1
Liste Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2016 Blågrå er så fint. Og rustikke kjøkken er veldig fine! Heller du mer mot bondeaktig eller mot litt tøffere, industriell stil? Hadde det vært opp til meg, hadde sikkert alle rom i huset vårt vært en variant av blå. Holder på med babyrommet akkurat nå, så vi kan begynne å tenke på å flytte mini på eget rom snart... Inspirasjon fant jeg i bildet under. Snaaaaart ferdig, håper å kunne være ferdig til helga! Men jeg valgte selvfølgelig blå fjell. 1
OppNedPåAlt Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Usikker, liker både bondeaktig og industriell, men ingen av delene passer egentlig, i alle fall ikke å gjennomføre helt Elsker sånne geomrske duse farger. Er jo kjempeenkelt å få til selv også Malte stua i en gammel leilighet i forskjellige farger og sånne geometriske figurer, piffa greit opp Synes også sånn mørk blått er så flott, med forskjellige rammer og pynt. Men kan bli for mørkt i en "vanlig" stue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå