Gå til innhold

Bor i kr.sand og sende barna på skolen alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er veldig redd mtp at det går en drapsnann løs.

vi bor noen km fra drapet men det er jo lett å komme seg rundt.

pleier å sende barna på 10 og 12 alene til skolen(1km å gå) men nå er jeg redd. Hva gjør jeg?  Er redd for å overføre redselen på de også med å kjøre de, men syns det er ekkelt at de skal gå alene..

Anonymkode: 0081a...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde fulgt dem eller kjørt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde også fulgt dem eller kjørt, selv om jeg mener det er overveiende sannsynlig at drapsmannen har en tett relasjon til nettopp disse to og dermed nok ikke vil gå rundt og ta tilfeldige. 

Det har vært mange partnerdrap i det siste, synes jeg. 

Skrevet

Det står vel at de to drepte IKKE har en relasjon til hverandre... men den ene kan jo ha hatt m drapsmannen og den andre prøvd å hjelpe...

Skrevet

Tror heller ikke begge er tilfeldige offer for en gal drapsmann som går løs. En av dem har kanskje bare vært på galt sted til feil tid, men neppe begge. Dessuten er nok alle redde i Kristiansand og har lav list på å si fra om skumle ting nå..så tenker det er trygt.

Men for din egen del, så du kan slappe av: følg dem eller kjør dem. 

Anonymkode: fc088...aae

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står vel at de to drepte IKKE har en relasjon til hverandre... men den ene kan jo ha hatt m drapsmannen og den andre prøvd å hjelpe...

Tror jeg også. Enten er damen drept av en voldelig (eks)partner, og gutten ble drept fordi han var vitne/grep inn, eller så er begge ofre for en tilfeldig, psykisk syk person. Så forferdelig tragisk! 

Men rart at de ikke vet hvem gutten er, at ingen savner ham?

Anonymkode: 8bf4b...95a

Skrevet

De har identifisert gutten nå- en ungdomsskoleelev. 

Ufattelig trist- og skummelt 😥 Og veldig rart at ingen har sett noe for det er et sentralt område med mye trafikk i den tida ...

ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...