Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til dublin nå i romjulen, noen anbefalinger å ideer til å finne på når vi er der??

Anonymkode: e4bb1...f31

Gjest Linaria
Skrevet

The Cobblestone (pub med live musikk og litt mer lokalt klientell enn Temple Bar)
Kilmainham Gaol-museet (bør bestille tidlig. Mange som vil se det nå i år da det er 100 år siden Easter Rising)
Er et fint julemarked der. 

Om dere vil spise og drikke billig, hold dere nord for elva, billigere der. 

Skrevet

Sjekk om det tilfeldigvis går noen riverdance-show i byen når dere er der!

Anonymkode: 7efc6...5a1

Skrevet

Whelan's pub - der litt fra ps.I love you blei innspillt :) Og julemarked, guiness på pub, st. stephens green, molly malone statuen, dagstur te nord-irland?

Skrevet

Dublin er en av de verste byene jeg besøkt. I de sentrale områdene er det også mye slite folk og fyll. Æsj.

Anonymkode: 80c67...573

Gjest Linaria
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dublin er en av de verste byene jeg besøkt. I de sentrale områdene er det også mye slite folk og fyll. Æsj.

Anonymkode: 80c67...573

Er mye fint i Dublin, men enig med at det er mye fyll og uteliggere, dessverre. Svært mange turister drar dit bare for å drikke på bar, så utelivet er preget av dette. Om man først skal til Irland, anbefaler jeg å besøke andre deler av landet. Galway, Kilkenny, Kerry, f.eks. Null stress å ta buss rett fra flyplassen til disse stedene, og tar ikke mer enn et par timer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...