..... Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Mangler en strømpepakke til frøkna på 12 år. Det pleier å være noe å holde på med på julaften for at tiden skal gå raskere. Tips anyone??
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Pynteting? (Typ hårpynt osv) godis? Anonymkode: eeab2...0ab
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Eller sånne hjernetrim spill (klosser man skal sette sammen/få fra hverandre) ? Anonymkode: eeab2...0ab
..... Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller sånne hjernetrim spill (klosser man skal sette sammen/få fra hverandre) ? Anonymkode: eeab2...0ab Det tenkte jeg faktisk på. Hun fikk noe småtterier i kalenderen i dag, og det var visst litt gøy. Har du noen å anbefale? Er vel for sent å bestille på ebay nå?!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, ..... skrev: Det tenkte jeg faktisk på. Hun fikk noe småtterier i kalenderen i dag, og det var visst litt gøy. Har du noen å anbefale? Er vel for sent å bestille på ebay nå?! Pleier å være sånne ting på bokhandler (libris feks) evt så har kanskje lekebutikkene noe? jeg har ikke holdt på med sånne på flere år nå så har ingen spesifike å anbefale Anonymkode: eeab2...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå