lady90 Skrevet 5. desember 2016 #1 Del Skrevet 5. desember 2016 Vi skal kjøpe badekar, men har driti oss ut litt i og med at det står et servantskap 25 cm fra badekaret og den siden hvor dusjen er. Vi tenkte å ha en glassvegg der, men problemet blir å få svingt den døra utover/innover når barna skal bade. Utover kræsjer den i servantskapet, dvs. den går litt ut, men ikke max. Andre veien er dusjen i veien. Vi skal ha sånn rainshower og jeg tror det skal være mulig å få glassveggen til å gå under denne, men da sperrer glassveggen likevel for blandebatteriet og hånddusjen. Dere som har barn, hvordan har dere løst dette? Har noen tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Del Skrevet 5. desember 2016 Bruker badestamp. Har ikke plass til badekar. Anonymkode: 504c0...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Del Skrevet 5. desember 2016 Dette skjønte jeg ikke. Kan man ikke bade med den dusjveggen mot servantskapet? Hvorfor ikke, hvorfor må den svinges/åpnes? Anonymkode: 0026f...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 5. desember 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette skjønte jeg ikke. Kan man ikke bade med den dusjveggen mot servantskapet? Hvorfor ikke, hvorfor må den svinges/åpnes? Anonymkode: 0026f...71d Jo men tenkte det var praktisk å få svingt bort døra når man skal bade og dusje barna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 5. desember 2016 #5 Del Skrevet 5. desember 2016 Droppe dusjvegg? (Går evt an å ha et forheng når voksne dusjer.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 6. desember 2016 #6 Del Skrevet 6. desember 2016 Vi har ikke dusjvegg. Men vi sattinn dusjkabinett på det andre badet da vi fikk boblebad på hovedbadet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Del Skrevet 6. desember 2016 Du har et praktisk spørsmål om badeinnredning. Ser ikke helt hva det har med barna å gjøre med mindre de er fast inventar på badet... Vet ikke om jeg skjønte det praktiske spørsmålet heller, men er det så enkelt at det kan løses med et alminnelig dusjforheng? Vi har det ved badekaret. Anonymkode: 4b24b...084 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Del Skrevet 6. desember 2016 Skyv det mot fotenden? Anonymkode: fae7a...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå