Gå til innhold

Tre nøtter til Askepott, krise!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære kloke KG-mennesker, hjelp meg!

Jeg mååå få tak i "Tre nøtter til Askepott" på dvd, ellers er jula spolert... Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjære kloke KG-mennesker, hjelp meg!

Jeg mååå få tak i "Tre nøtter til Askepott" på dvd, ellers er jula spolert... Noen som kan hjelpe?

Den er ikke gitt ut på dvd.

Gjest Anonymous
Skrevet

Søk på amazon for eksempel, da finner du den på dvd. Originaltittel er Tri Orisky Pro Popelku (Three Wishes for Cinderella).

Julen er redda!

Skrevet
Søk på amazon for eksempel, da finner du den på dvd. Originaltittel er Tri Orisky Pro Popelku (Three Wishes for Cinderella).

Julen er redda!

Hm... ja, men den var utgitt for USA og Canada, og vil vel ikke funke på alle spillere her i landet? Dessuten kommer den vel neppe med norsk voice over og det er en del av filmen - i alle fall for min del!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva den opprinnelige trådstarteren har eller ikke har av dvd-spiller og språkkunnskaper, men den er i hvertfall gitt ut på dvd og er mulig å få tak i. Og det var vel strengt tatt det vedkommende spurte om.

Skrevet

Takk for svar!

Det beste hadde selvfølgelig vært å få tak i den med norsk dubbing, men om det ikke lar seg gjøre har jeg utstyr til å spille andre soner og så lenge den er dubbet på engelsk er det ok.

Og jo, de skal sikkert sende den i år også, men jeg bor ikke i Norge og skal heller ikke feire jul der i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...