AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Del Skrevet 5. desember 2016 Hjeeelp, hvordan få slutt på dette? Drømmer flere ganger i uka at kjæresten er utro, og det går jo på psyken løs. Våkner opp hver eneste gang, helt stresset og med vondt i hele kroppen. Noen drømmer er bare slik at det blir hintet til at han er utro/jeg vet han har vært det men ikke sett det selv, men andre ganger står jeg bokstavlig talt å ser på at kjæresten min har sex med ei anna dame, stønner og virkelig nyter det. Helt jævlig, med andre ord. Noen som har lure tips på lager til en bedre nattesøvn? Anonymkode: 49d1b...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg har det også slik.... Anonymkode: 01da5...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Del Skrevet 5. desember 2016 Jeg også har drømt dette flere ganger, og har ingen aning på hva man kan gjør for å bli kvitt disse drømmene Jeg har aldri stolt så mye på en mann før , og jeg vet at han aldri ville vært utro mot meg. Vi har et veldig godt og nært forhold, i tillegg jobber han på sjøen og er borte lenge så når han er hjemme tilbringer vi omtrent all tid sammen. Så jeg går ikke rundt å bekymrer meg for at han er utro, så forstår ikke hvorfor disse drømmene dukker opp Anonymkode: 584bb...f33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Del Skrevet 5. desember 2016 Utro : Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe. Tatt ut fra http://www.droemmetydning.com/drommesymboler?alphaname=Utro Anonymkode: 96ec6...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 6. desember 2016 #5 Del Skrevet 6. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Utro : Dette er en motsetningsdrøm. Drømmer du din partner er utro vil han eller hun alltid være trofast. Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. Er dine venner utro setter de deg høyt. Hvis du er utro har du dårlig samvittighet for noe. Tatt ut fra http://www.droemmetydning.com/drommesymboler?alphaname=Utro Anonymkode: 96ec6...23b Dette stemte ikke for meg🤔Jeg drømte at min daværende kjæreste var utro, og det var han også. Han hadde visst vært det mange ganger, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #6 Del Skrevet 6. desember 2016 2 minutter siden, Apekatten skrev: Dette stemte ikke for meg🤔Jeg drømte at min daværende kjæreste var utro, og det var han også. Han hadde visst vært det mange ganger, Det står også at: " Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. " Så da var det en forutsigelse for deg og ikke et symbol. Altså kan det være vanskelig å vite om det er en forutsigelse eller frykt for at det skal skje eller en motsetning som drømmetydningssiden sa. Anonymkode: bd31a...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 6. desember 2016 #7 Del Skrevet 6. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det står også at: " Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. " Så da var det en forutsigelse for deg og ikke et symbol. Altså kan det være vanskelig å vite om det er en forutsigelse eller frykt for at det skal skje eller en motsetning som drømmetydningssiden sa. Anonymkode: bd31a...e99 Hvordan kan man vite om det er en forutsigelse eller et symbol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Del Skrevet 6. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det står også at: " Dette gjelder selvsagt bare hvis drømmen er et symbol, og ikke en forutsigelse. " Så da var det en forutsigelse for deg og ikke et symbol. Altså kan det være vanskelig å vite om det er en forutsigelse eller frykt for at det skal skje eller en motsetning som drømmetydningssiden sa. Anonymkode: bd31a...e99 Ja, så egentlig så er det bare tull da? Altså, så klart er det enten/eller. Enten er kjæresten din utro, eller så er han ikke det. Det er ganske basic. De må først og fremst komme med noe konkret om de skal slenge ut slike påstander. Hvordan i huleste skal vi vite hvilken av de to vi er? Drømte forøvrig at kjæresten var utro tre netter på rad, og det viste seg å stemme. Anonymkode: 49d1b...fe0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå