Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg leste i en tråd her inne om noen som hadde som tradisjon på julaften å kle seg pent til kirke og middag, og så hoppe i pysjen og sitte i den under gaveutdeling og kos på kvelden. Som gravid syntes jeg jo det hørtes ekstremt behagelig ut :ler: , og da jeg skal arrangere julemiddag for meg, min samboer og et overnattende vennepar i år tenkte jeg det hadde vært morsomt å lagt en julepysj til hver av oss under juletreet som vi kunne startet gaveutdelingen med. 

I den anledning mangler jeg jo en vesentlig ting .... julepysjer til fire voksne! Hvor kan man få tak i noe sånt? Veldig gjerne nettbutikk, og veldig gjerne en nettbutikk som rekker å levere før julaften (ikke ebay med andre ord :P ) 

Anonymkode: ef8e8...52d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg over, jeg synes forresten det hadde vært ekstra gøy å ta den helt ut med julesengetøy på alle sengene i tillegg. Så om noen vet om et sted man kan få tak i det også, så blir jeg glad :) 

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Mener jeg har sett noen på cubus når jeg var der sist :P ellers ser jeg for meg at de fleste klesbutikker har ymse pysjer :P 

Skrevet

Princess har fine julesengesett :)

Anonymkode: 2ba5a...b8e

Skrevet

Jeg syns personlig Cubus har de fineste pysjene til voksne,
men H&M, Lindex og Spar Kjøp vet jeg også selger.
Enklere Liv har pysj fra Tufte til både dame og herre, men er litt stivere i prisen.
Ville ellers bare gått innom dame- og herre forretninger og sett/hørt :)

Skrevet

Kjøpte en fin helpysjamas på Cubus- var reinsdyr og røde detaljer på - fin :)

Anonymkode: 05e0b...fda

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Jeg leste i en tråd her inne om noen som hadde som tradisjon på julaften å kle seg pent til kirke og middag, og så hoppe i pysjen og sitte i den under gaveutdeling og kos på kvelden. Som gravid syntes jeg jo det hørtes ekstremt behagelig ut :ler: , og da jeg skal arrangere julemiddag for meg, min samboer og et overnattende vennepar i år tenkte jeg det hadde vært morsomt å lagt en julepysj til hver av oss under juletreet som vi kunne startet gaveutdelingen med. 

I den anledning mangler jeg jo en vesentlig ting .... julepysjer til fire voksne! Hvor kan man få tak i noe sånt? Veldig gjerne nettbutikk, og veldig gjerne en nettbutikk som rekker å levere før julaften (ikke ebay med andre ord :P ) 

Ville kanskje avklart dette med venneparet først? :) Mulig jeg er rar, men for meg hadde det ikke føltes riktig å ta på pysj allerede før gaveutdelingen. Julaften for meg er høytidsstemning og det innebærer å være pyntet og stelt utover kvelden. Tror jeg hadde blitt paff og skuffet om vertskapet mente vi skulle skifte fra pyntet til pysj når julekvelden ennå var ung, pysj er noe hverdagslig jeg bruker når jeg sover. Julaften er for mange ikke en vanlig daffekveld.

Anonymkode: 95cbf...433

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...