Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #1 Del Skrevet 29. november 2004 Fornøyd eller misfornøyd, og hvorfor? Vurderer å la valpen min få dette foret men vil gjerne høre deres erfaringer først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 29. november 2004 #2 Del Skrevet 29. november 2004 jeg tror det var "labb" som fikk bra omtale av forbrukerrådet, og kjenner mange som bruker det. selv bruker jeg pedigree. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #3 Del Skrevet 29. november 2004 Synes ikke noe om fôret, og hunden ble seig og daff i pelsen. Kommer nok an fra hund til hund, men jeg synes ikke han ble noe finere i pels og slikt, for å si det sånn. Betaler da heller for kvalitet som passer mer for min hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 29. november 2004 #4 Del Skrevet 29. november 2004 Hunden min fungerer kjempe fint på Labb. Jeg har en schæfer/labrador på 8 år. Han har skinnende fin pels (får ofte høre at vi må være flinke til å gre han, men det er vi ikke :oops: ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litz Skrevet 29. november 2004 #5 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg testet Labb på den ene hunden min (blanding elghund/ østsibirsk laika). Det tok ikke mange dagene før han begynte å røyte/miste pels. Pelsen ble i tillegg matt og stygg og han så tilslutt rett og slett grusomt stygg ut. (brukte ikke foret mer enn 1,5 mnd) Men hunder er like forskjellige som det mennesker er, så jeg syns du burde prøve. Selv om jeg har bare dårlige erfaringer så kan det hende din hund vil fungere supert på dette fóret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 Før brukte jeg Doggy, men har gått over til Labb (for ca 1/2 år siden). Jeg er godt tilfreds, og hunden liker det bedre (før hadde den ofte perioder uten matlyst, og gikk ned i vekt, men nå går det mye bedre!). Pelsen er tett, blank og fin. Som noen har nevnt før: hunder er forskjellig, og jeg vet om noen som måtte gå over til annet for, p.g.a. kløe ved bruk av Labb. Tror du bare må prøve det på din hund, for å se vordan det fungerer for den. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eve Skrevet 29. november 2004 #7 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) . Endret 4. oktober 2020 av eve Utdatert innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. november 2004 #8 Del Skrevet 29. november 2004 Vi har hele tiden brukt Labb til vår hund (som forøvrig også heter Labb) og vi er meget godt fornøyd med det. Vi har en finsk spets på 3 år som brukes aktivt i jakt og han er både rask og flott i pelsen. Vi er veldig godt fornøyd, men det er ikke sikkert det passer til din hund så det kan lønne seg å prøve litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #9 Del Skrevet 1. desember 2004 Takk alle sammen! Skal prøve det ut jeg. Oppdretteren bruker også dette foret så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. desember 2004 #10 Del Skrevet 1. desember 2004 Labb skal aldri min hund få iallefall. Så det så!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #11 Del Skrevet 1. desember 2004 Labb skal aldri min hund få iallefall. Så det så!! Hvorfor det? Vil gjerne høre om dine negative erfaringer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #12 Del Skrevet 1. desember 2004 Labb skal aldri min hund få iallefall. Så det så!! Ikke min heller, aldri i verden om jeg lar ham få så dårlig mat. Min forrige hund fikk Labb og slet med mageproblemer i lang tid etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #13 Del Skrevet 1. desember 2004 Hva gir du hunden din nå Griet? Og hva slags rase har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #14 Del Skrevet 1. desember 2004 Eukanuba synes jeg er det beste foret. Betaler med glede mer for at hunden min skal få det beste. At en type for er 75 kr. billigere pr. kilo en et annet for gir jeg helt flyvende faen i. Jeg har en mellomstor spaniel-rase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #15 Del Skrevet 1. desember 2004 Griet: Hvordan vet du at Eukanuba er det beste hvis du ikke har prøvd Labb? Hvorfor tror du Labb er dårlig? KUN pga prisen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 1. desember 2004 #16 Del Skrevet 1. desember 2004 Synes det er litt salt, men ellers har jeg inntrykk av at det er et godt fôr! Men jeg har testet både labb og oliver's og anbefaler fortsatt oliver's Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #17 Del Skrevet 1. desember 2004 Min forrige hund fikk Labb og slet med mageproblemer i lang tid etterpå. Kan du ikke lese gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #18 Del Skrevet 1. desember 2004 Noen som vet hvor mye en 5kg sekk med Eukanuba valpefor koster? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #19 Del Skrevet 1. desember 2004 Ca. 200 kroner men dette varierer veldig fra butikk til butikk. Skjønner ikke helt at noen risikerer et dyrs velvære/helse for å spare en femtilapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #20 Del Skrevet 1. desember 2004 Ca. 200 kroner men dette varierer veldig fra butikk til butikk. Skjønner ikke helt at noen risikerer et dyrs velvære/helse for å spare en femtilapp. Du risikerte jo din egen hunds helse ved å gi den Labb du da... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå