AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Hei! Lurer på om det er noen som har sett noen øredobber som ligner på disse: https://mejuri.com/shop/products/baroque-queen-ear-jackets-silver Så utrolig fine! Kan være forskjellige former/farger. Liker bare denne type øredobb hvor det henger litt ned under Anonymkode: 561c8...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Ja, den har vært til salgs overalt for ett år siden. Vet ikke om det selges enda. Hadde du laget denne tråden litt tidligere, kunne du fått mine. De har jeg kastet, for jeg brukte de aldri. Kanskje du finner noe på eBay? Anonymkode: c8a34...d10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, den har vært til salgs overalt for ett år siden. Vet ikke om det selges enda. Hadde du laget denne tråden litt tidligere, kunne du fått mine. De har jeg kastet, for jeg brukte de aldri. Kanskje du finner noe på eBay? Anonymkode: c8a34...d10 Ææææh, det har jeg tydeligvis ikke fått med meg! Skal titte på ebay. Har du noen tips til hva jeg kan søke på for å få opp den type? Anonymkode: 561c8...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ææææh, det har jeg tydeligvis ikke fått med meg! Skal titte på ebay. Har du noen tips til hva jeg kan søke på for å få opp den type? Anonymkode: 561c8...3d6 De kalles ear-jacket eller front-to-back earings. Google så får du opp masse. Jeg tror du får bedre resultat på den andre siten jeg ikke kommer navnet på. Akkurat som eBay men at de har mer hjemmelaget ting😊 Anonymkode: c8a34...d10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #5 Skrevet 6. desember 2016 De har flere utgaver på H&M Anonymkode: cea15...2c4
Majott Skrevet 6. desember 2016 #6 Skrevet 6. desember 2016 Cecilie Melli har noen lignende. Se på Miinto.no
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #7 Skrevet 6. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De kalles ear-jacket eller front-to-back earings. Google så får du opp masse. Jeg tror du får bedre resultat på den andre siten jeg ikke kommer navnet på. Akkurat som eBay men at de har mer hjemmelaget ting😊 Anonymkode: c8a34...d10 Du tenker kanskje på etsy? Der har de mye fint. Skal sjekke der! Anonymkode: 561c8...3d6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De har flere utgaver på H&M Anonymkode: cea15...2c4 Tusen takk! Det er jo veldig lettvint med H&M 5 timer siden, Majott skrev: Cecilie Melli har noen lignende. Se på Miinto.no Tusen takk! Skal sjekke ut! Anonymkode: 561c8...3d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå