Gå til innhold

Hvor selges fine, falske blomster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så fan av falske blomster, men jeg har ikke så god råd og kan ikke kjøpe nye buketter/planter hver uke. Vil heller ha noen pene, falske som holder. Har kjøpt meg noen grønne planter som holder lenge, men har tenkt det er bedre å kjøpe fine og false snittblomster. 

Men de må ikke se så veldig falsk ut... (f.eks. type potteplante fra europris). Tips til butikker og nettbutikker? Bor i Bergen. 

Anonymkode: 9cc3a...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på ebay, bruker du litt tid kan du finne veldig fine blomster der.

Anonymkode: 81495...20c

Skrevet

Se om du kan finne en forhandler av Mr.Plant. De er veldig dyktige på plastblomster mm :)

Skrevet
15 timer siden, Fanteria skrev:

Se om du kan finne en forhandler av Mr.Plant. De er veldig dyktige på plastblomster mm :)

Skulle også nevne Mr.plant. Har veldig god erfaring med produkter fra Mr.Plant, har brukt det til å dekorere utstillingskjøkken osv.

Anonymkode: 762d5...607

Skrevet (endret)

Abigail Ahern spesialiserer seg på falske blomster/planter, disse er veldig fine. Men det koster 25 pund i frakt, det er litt kjipt. http://abigailahern.com/. Men jeg tenker at dette er jo noe du ikke trenger å bytte ut, derfor kan man legge litt penger i det med god samvittighet. 

Jeg synes også de har noen fine på på Søstrene Grene. Det er ikke akkurat blomster, men stilker med blader/bær på. 

Endret av blonden
Skrevet

Butikken Feel har fine kunstige hortensia.Jeg kjøpte for 2-3 år siden, så kan jo ikke garantere at de har samme type da.

Kan også gå god for rosene på linken et par innlegg over her. Fra ebay. Ser ikke så fine ut når de kommer i posten, men fjern limrestene og la de stå en ukes tid i vase, så blir de helt nydelige :)

• Liker 1
Gjest Marillia
Skrevet

Mange gavebutikker har flotte kunstige planter/blomster. Særlig hortensia er veldig naturtro, i alle fall i de butikkene jeg har vært i, og kjøpt av. 

Skrevet

De flotteste falske blomster/ trær og planter er det SHISHI som har 👍🏻 De ser ekte ut og tåler også å stå ute uten å falme i fargen !! Koster litt, men det gjør jo kvalitet 👌🏻 

Skrevet

Ikke betal over 100 kr for 20 roser når du kan betale 10kr for 15 roser på aliexpress... Hvis du vil spare penger så må du lete litt på aliexpress også.

Her er bare et eksempel, det finnes i alle mulige farger og fasonger om du vil...

https://www.aliexpress.com/item/15-heads-Spring-Fake-Silk-Flowers-Bouquet-Artificial-Rose-Bridal-Floral-Decor-Plant-Flower-Arrangement-Free/32409126018.html?spm=2114.13010608.0.0.I9jvDV

Skrevet

Det har noe med at de skal se naturtro ut også da..

• Liker 1
Skrevet

På Skeidar, Bohus og IKEA bl.a

Anonymkode: 48529...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...