AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Dere vet hvordan noen mennesker har en sykdom der de later som om de er syke for å få sympati og trøst? Noen ganger lurer jeg på om der er en versjon på kg der mennesker lager tråder som ligner på tråder der noen har fått mye støtte og trøst. For at de også vil ha den oppmerksomheten. Eller kanskje det ikke alltid er støtte og trøst man vil ha, men populære tråder som mange skriver i. Man har lyst på oppmerksomhet i den ene eller andre varianten. Noen ganger leser jeg tråder jeg syns er veldig lik en annen, men den virker mer falsk på en måte Anonymkode: 2869c...92c
Mari Y Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere vet hvordan noen mennesker har en sykdom der de later som om de er syke for å få sympati og trøst? Noen ganger lurer jeg på om der er en versjon på kg der mennesker lager tråder som ligner på tråder der noen har fått mye støtte og trøst. For at de også vil ha den oppmerksomheten. Eller kanskje det ikke alltid er støtte og trøst man vil ha, men populære tråder som mange skriver i. Man har lyst på oppmerksomhet i den ene eller andre varianten. Noen ganger leser jeg tråder jeg syns er veldig lik en annen, men den virker mer falsk på en måte Anonymkode: 2869c...92c Det er vanskelig å svare på. Så mye folk skjuler i hverdagen, og så deler man det kanskje heller mer anonymt. Eller så er det visstnok en sykdom/personlighetsforstyrrelse der man er ekstremt opptatt av å fortelle ting for å få oppmerksomhet. Mener i alle fall å ha hørt om det. Er litt usikker på om det kan være narssissisme. Men uansett kan man alltids ringe mentalhelses hjelpetelefon eller Kirkens SOS, om man virkelig sliter. Og man har Alarmtelefonen for barn og unge, for de under en viss alder.
Sulosi Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Narssissistiske personer kan gjøre MYE rart for å få oppmerksomhet og de ser ikke selv hvordan de oppfattes fra utsiden. Det tar tid å gjennomskue dem, de kan være veldig overhyggelige i starten men alltid med en baktanke om å få oppmerksomhet tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå