håpefull!! Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Hei! Jeg starter min 8. prøve periode nå. Jeg har hatt to kjemiske graviditeter siden vi startet prøveperioden i mai. Jeg har vært gravid to ganger før. Og har nå en på 9 og en på 11. Første gang ble jeg gravid i femte pp. Andre gang ble jeg gravid i første pp. Jeg er 37 og vet at alderen jobber mot meg. Jeg vil ikke si jeg stresser med dette. Jeg er svært glad for de to vi har og har ingen tanker om å starte med mye behandling for å bli gravid igjen. Men viss dere har nye råd jeg kan teste ut så gjør jeg gjerne det. Alt ser fint ut hos meg mener gynekologen, jeg har eggløsning hver mnd. Pga to kjemiske tenker jeg at det må være det å feste seg som er problemet. Jeg har hørt om babyklister. Men gynekologen mener jeg har store nok slimhinner så jeg vet ikke om det er det som er tingen. Har dere gode råd?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 2 graviditeter på 8 mnd er bra for 37, ingen gode råd utover: fortsett. Det er bare mye lettere å miste og vanskeligere å bli gravid etter 35. Mulig du kan høre om du kan få progesteron støtte. Progesteron er hormonet som holder det befruktede egget tilbake i kroppen. Anonymkode: 6d7c2...10a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Jeg tror ikke du skal tolke så mye inn i de kjemiske (at det er festingen som er problemet). Når du er 37 år er sjansen rett og slett større for at noe ikke er som det skal med embryoet, det er gjerne derfor det går galt. Men hvis du har litt kort lutealfase (tiden mellom eggløsning og neste mens), som ikke er så uvanlig når man er blitt litt eldre, kan du be om progesteron, ja. Eller du kan prøve Pyridoksin (vitamin B6 i store doser), som det står litt om her: http://hvordanbligravid.com/egglosning/lutealfasen/. Men snakk helst med legen før du eventuelt begynner å ta noen tilskudd. På den samme siden er det også noen generelle tips for å bli fortere gravid. Det skader jo ikke å prøve: http://hvordanbligravid.com/10-tips-bli-fortere-gravid/ Lykke til! Anonymkode: ba1d8...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå