Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dumt som jeg er så klarte jeg å glemte å søke på ny studieplass (enkelte emner). Prisen var 1. des og jeg husket det den 2.des. Tragisk. Har sendt melding til administrasjon men de sa nei, de kunne ikke hjelpe. De sa at jeg burde vite regelen bedre. Nå er det ett semester igjen før jeg blir ferdig. Blir helt deprimert å tenke på at jeg nå må vente ett år til. Hva skal jeg gjøre? Den største tabben jeg har gjort i år. Jeg blir snart galle. Noen har erfart dette? Sikkert bare jeg som er så dumt 😭😭😭😭😭

Anonymkode: 06bc9...17e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dumt som jeg er så klarte jeg å glemte å søke på ny studieplass (enkelte emner). Prisen var 1. des og jeg husket det den 2.des. Tragisk. Har sendt melding til administrasjon men de sa nei, de kunne ikke hjelpe. De sa at jeg burde vite regelen bedre. Nå er det ett semester igjen før jeg blir ferdig. Blir helt deprimert å tenke på at jeg nå må vente ett år til. Hva skal jeg gjøre? Den største tabben jeg har gjort i år. Jeg blir snart galle. Noen har erfart dette? Sikkert bare jeg som er så dumt 😭😭😭😭😭

Anonymkode: 06bc9...17e

Ja, det er faktisk veldig få som klarer å tabbe seg ut slik. 

Du får søke jobber for harde livet nå. Så blir det jobber før du forhåpentligvis husker å melde deg opp til fag om ett år igjen. 

Anonymkode: 60a45...39d

• Liker 1
Skrevet

Går emnet på nytt til høsten?

Er det noe vits å ta andre emner i mellomtiden? Evt ifbm høyere grad? Eller for å ta to bachelorer og bruke det du har nå som selvvalgt år? (Du sier ikke hvilket nivå du er på). Ellers er det bare å søke jobb....

Anonymkode: a5f7c...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...