AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Du vet sånne bilder de legger ut, men tekst. Jeg har inntrykk av at det er de mest nedstemte som deler slike? Har noen venninner som ofte har noen å henge med, kjærester, energi, de deler aldri slike ting. Men så vet jeg om de som sliter med depresjon, og masse motgang i livet ,de deler så sinsykt mye slik. Så har jeg noen bekjente som stort sett har det folk ønsker seg i livet, men har et av og på forhold med kjæresten, og man ser stort sett ingenting fra dem når de er sammen, men når jeg vet at kjæresten går fra dem igjen, så deler de slike ting igjen, er det en sammenheng? Anonymkode: b41b2...a8d
Spiteful Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Jeg sliter med depresjon og angst, men jeg deler aldri slike ting så venner og bekjente kan se at jeg er nedstemt eller lignende. Jeg ønsker så lite som mulig oppmerksomhet rundt depresjonen og angsten min fra folk som vet hvem jeg er. Jeg bruker derimot tumblr for å uttrykke følelsene mine. Ingen vet at jeg har tumblr, og på tumblr har jeg ikke navn eller bilde. Altså er jeg helt anonym. Der reblogger og liker jeg bilder og innlegg som beskriver følelsene mine bedre enn det jeg selv klarer. Helt ærlig, så føler jeg at de som deler slikt som du beskriver gjør det for oppmerksomhet. Enten det er å skrive på Facebook ''Åh, jeg hater deg så mye! Du knuste hjertet mitt!'' eller å skrive på Snapchat ''Jeg vil dø!!!!''. Altså ærlig talt; ALLE kan se at du poster, hva annet enn oppmerksomhet er det du ønsker liksom? Jeg vet godt at slike personer ønsker å få masse likes og få fullt kommentarfelt hvor det står masse som ''Åh, er her for deg vennen'' etc. Jeg har skjønt det slik at de som virkelig sliter med depresjon og angst er de som skjuler det mest, mens de som egentlig ikke sliter så veldig med det er de som strever etter oppmerksomheten til alt mellom himmel og jord. 2
Ungoliant Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Føler at det er mest "enkle" folk som deler "inspirerende" sitater og liknende på facebook. 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Enkle mennesker. Anonymkode: 36f54...bee 1
Gjest KlippKlapp Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har for min deø mest inntrykk av at de som legger slikt ut er....vel mennesker som finner slikt interessant.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Gammel visdomsord 2016 utgave: Sannheten sier av barn og fulle mennesker, samt single upulte damer i Oslo. Anonymkode: 517fc...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Tror jeg poster 3 til 4 ganger i året. Aldri sjekket inn på treningsstudio eller postet bilde av middagen min. De som poster sitater blir "avfulgt". Bruker kun fb til å holde kontakt med gamle kjente. Anonymkode: 52d55...810
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #8 Skrevet 6. desember 2016 jeg er både smart og vellykket, men det forventes av mine venner at jeg daglig legger ut slike. Til trøst og inspirasjon for de som trenger det, og en påminnelse til oss som har det bra, om hvor brått ting kan snu. Man skal ikke ta livet og lykken for gitt. Anonymkode: b3547...bb4
Sulosi Skrevet 6. desember 2016 #9 Skrevet 6. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er både smart og vellykket, men det forventes av mine venner at jeg daglig legger ut slike. Til trøst og inspirasjon for de som trenger det, og en påminnelse til oss som har det bra, om hvor brått ting kan snu. Man skal ikke ta livet og lykken for gitt. Anonymkode: b3547...bb4 Tror du trygt kan si til dine venner at skole gode visdomsord ikke hjelper. Det som hjelper er å ta på skoa og gå hjem til de som sliter og si "hei"
herzeleid Skrevet 6. desember 2016 #10 Skrevet 6. desember 2016 Tror også det handler mest om "enkle" folk, rett og slett typen som lar seg imponere av kleine visdomsord. Enda pinligere med de som tatoverer visdomsordene sine.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 6. desember 2016 #11 Skrevet 6. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har inntrykk av at det er de mest nedstemte som deler slike? Anonymkode: b41b2...a8d Nei. Jeg har aldri delt noe sånt i hele mitt liv. Forsåvidt så leste jeg denne for en stund tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå