Gå til innhold

Pedagogisk pleielan - hjelp :( (til sykepleiere/studenter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg driver å skriver hjemmeeksamen nå, skal skrive en pedagogisk sykepleieplan. Har til nå listet opp alle problemene, datainnsamlinger, introduksjon og alt det der - og er kommet til avslutning. Men nå står jeg fast! Jeg aaaner ikke hva avslutningen skal inneholde.. Veileder fokuserte kun på innledning og hoveddel, og nevnte bare avslutning i en bisetning etter forelesning. Jeg glemte selvfølgelig å spørre, siden det hele var veldig overveldende :P 

Kan noen snille sykepleierengler hjelpe meg? Enten dere er sykepleiere eller studenter, eller leger eller ingeniører for den del, bare dere kan det :( 

Anonymkode: 944b9...a63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv sykepleiestudent men vi har ikke hjemmeeksamen i noen fag, vi har heller ikke skrevet noen pleieplan med innledning, hoveddel og avslutning. 

Har du sett i Grunnleggende sykepleie bøkene til Kristoffersen? Mener å huske at de skrev litt om pleieplaner i den første boken. 

Masse lykke til på eksamen! :)

Anonymkode: d88ac...865

Skrevet

Med avslutning, mener du tiltak og evaluering? Er du 1. eller 2.årsstudent? Dersom du er 1.årsstudent bruker du tiltakene som står i grunnleggende sykepleie. Dersom du er 2.årsstudent bruker du pensum i klinisk sykepleie 1 og 2. 

Anonymkode: f7783...a5d

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv sykepleiestudent men vi har ikke hjemmeeksamen i noen fag, vi har heller ikke skrevet noen pleieplan med innledning, hoveddel og avslutning. 

Har du sett i Grunnleggende sykepleie bøkene til Kristoffersen? Mener å huske at de skrev litt om pleieplaner i den første boken. 

Masse lykke til på eksamen! :)

Anonymkode: d88ac...865

Ja jeg brukte Kristoffersen-bøkene, men de sa ingenting om avslutning/konklusjon :(  men fikk informasjon fra lærer i dag om hva vi skulle gjøre, så det går bra! Men takk for svar :) 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med avslutning, mener du tiltak og evaluering? Er du 1. eller 2.årsstudent? Dersom du er 1.årsstudent bruker du tiltakene som står i grunnleggende sykepleie. Dersom du er 2.årsstudent bruker du pensum i klinisk sykepleie 1 og 2. 

Anonymkode: f7783...a5d

Er 1. års, men vi kan jo ikke skrive evaluering da vi ikke har en reell pasient, bare en case :( men fikk ordnet det :) takk for svar uansett!

Anonymkode: 944b9...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...