Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Er det noen som kan hjelpe meg med navn på parfymerier (nettbutikker) enten i US eller UK som sender til Norge? Eneste jeg vet om er Sephora, og disse sender ikke til Norge.
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #3 Skrevet 29. november 2004 Ja den er jo grei, men har ikke det jeg er ute etter! Men takk allikavel. Noen andre?
Gjest manic Skrevet 29. november 2004 #4 Skrevet 29. november 2004 Jeg fant nettopp denne www.wwbeautystore.com som har billige Sebastian-produkter og som fører Stila. Men jeg vet ikke hvordan det ligger an med tollen... Sida var ganske rotete. . Tror ikke jeg hadde tatt sjansen før noen andre hadde vært prøvekaniner først Essentialdayspa.com er kjempebra! Litt dyr toll men det er verdt det. De skriver ned verdien og er rause med prøver. Og hvis du bestiller mye vanker det fort en ekstra gave!
Gjest Ethereal Skrevet 29. november 2004 #5 Skrevet 29. november 2004 Jeg fant nettopp denne www.wwbeautystore.com som har billige Sebastian-produkter og som fører Stila. Porto fra 25USD og oppover frister ikke akkurat til bestilling :-(
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 29. november 2004 #6 Skrevet 29. november 2004 www.amazon.com har egen parfymeriavdeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå