AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Hei! Jeg prøver å bli gravid. da jeg ventet mensen i november hadde Jeg brunlig utflod og svakt rosa i to dager ( torsdag og fredag) , lørdag kveld kom mensen skikkelig. Skal jeg regne 1.syklusdag på lørdag når det kom ordentlig blod eller fra torsdag når det kom brunlig utflod? Blir helt stresset i forhold til når jeg kan forvente eggløsning og ikke minst når forventet mens er i forhold til når jeg kan ta en graviditetstest eventuelt, jeg har tenkt at jeg må regne fra lørdagen av og dermed eggløsning i morgen, men om jeg skal regne fra den torsdagen da brunlig utflod begynte så hadde jeg eggløsning på fredag som var... begynte så vidt å ta noen billigstrimler eggløsningstest forrige uke, den var veldig negativ tirsdag,og så negativ ut på torsdag og, kanskje ikke eggløsning fant sted fredag da, og at den finner sted i morgen ?* lov å håpe*. Tok en eggløsningstest både Igår og idag, den virket litt sterkere. Men såklart ikke positiv. Noen som kan svare meg på dette? 😬 hilsen en som er litt frustrert over denne mnd syklus , Anonymkode: 4aa73...528
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Hei! Jeg vet dessverre ikke svaret på dette, men hvis eggløsningstestene du har tatt har vært negative vil jeg tro at det kommer i morgen, altså at det blir regnet fra lørdagen av. Jeg lurer faktisk på det samme , tok ut Pstaven på fredag og fikk brunlig utflod + menssmerter idag tidelig. Vurderer å kjøpe eggløsningstester selv, siden jeg ikke har aning på når jeg kan forvente eggløsning etter jeg har hatt pstav så lenge. Anonymkode: 30543...324
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har såklart ikke tatt tester hver dag forrige uke da jeg ikke tenkte det var så viktig siden jeg har innstilt meg på eggløsning i morgen sant( i tillegg helt ny på dette med el tester) Så er redd jeg ikke har testet den dagen eggløsning kan ha vært i såfall .. mensen har vært veldig presis etter ppilleslutt i slutten av august begynnelsen av september. Kom en uke for sent første normale syklus etter ppillen, ellers veldig presis , og ikke hatt sånn brunlig utflod før de andre mensene. Så ble litt forvirret da jeg fikk brunlig utflod rett før mensen i november, krysser fringre for at jeg regner riktig nå og at forventet el er i morgen, tok en el test i 13 tiden i dag og den var en del sterkere enn tidligere føler jeg, krysser fingre!! hvis jeg var deg hadde jeg kjøpt inn noen el tester å ha liggende, og teste hver dag i dagene før forventet el.. hvor lenge har du prøvd? Hadde vært så stas med klaff denne mnd! Men det er ikke så enkelt Anonymkode: 4aa73...528
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Opsi, leste nå at du nettopp har tatt ut pstav, så da starter du prøvingen nå da? Det er så spennende og nervepirrende, og like skuffende hver gang mensen viser seg! Anonymkode: 4aa73...528
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 Hadde regnet fra lørdag. Anonymkode: 46289...fd1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Første dag med friskt blod. Altså lørdag. Anonymkode: a9008...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå