AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 jeg har bestilt spøkelsesvandring for 2 (da ment for meg og han), strikket et par fine votter, kjøpt et skjerf og hvis jeg har råd til det skal jeg kjøpe noe på polet i gaveeske. ville du blitt glad for noe sånt? har dårlig råd, og det veit han. men vil jo vise han hvor mye han betyr for meg Anonymkode: 2774d...7fc
Saphyria Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Om han er interessert i spøkelser og/eller spøkelsesvandring, så er det ein heilt okei gave. Men om ikkje, så burde du brukt de pengene på noe annet. Resten av gaven er fin.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 1 minutt siden, Saphyria skrev: Om han er interessert i spøkelser og/eller spøkelsesvandring, så er det ein heilt okei gave. Men om ikkje, så burde du brukt de pengene på noe annet. Resten av gaven er fin. vi er veldig glad i å oppleve ting. vi kan plutselig dra på oppdagelsesferd osv. Anonymkode: 2774d...7fc
Saphyria Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: vi er veldig glad i å oppleve ting. vi kan plutselig dra på oppdagelsesferd osv. Anonymkode: 2774d...7fc Da høres det ut som det er ein fin gave du har funnet på
LittleBabyBlue Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Synes det høres helt perfekt ut 😊
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 takk for svar :D da ble jeg litt tryggere på at det er bra nok Anonymkode: 2774d...7fc
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Hvis det ikke er bra nok, så er han en utakknemlig drittsekk. Og da er det vel bare en ting å si... Anonymkode: 84c17...9f2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #9 Skrevet 5. desember 2016 Jeg hadde blitt veldig glad for det Selv om jeg ikke har interesse for spøkelser hadde en slik tur vært veldig artig. Anonymkode: 3fe58...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå