Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestilt spøkelsesvandring for 2 (da ment for meg og han), strikket et par fine votter, kjøpt et skjerf og hvis jeg har råd til det skal jeg kjøpe noe på polet i gaveeske. ville du blitt glad for noe sånt? har dårlig råd, og det veit han. men vil jo vise han hvor mye han betyr for meg :P 

Anonymkode: 2774d...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var en veldig fin gave, jeg :)

Skrevet

Om han er interessert i spøkelser og/eller spøkelsesvandring, så er det ein heilt okei gave. Men om ikkje, så burde du brukt de pengene på noe annet. Resten av gaven er fin.

Skrevet
1 minutt siden, Saphyria skrev:

Om han er interessert i spøkelser og/eller spøkelsesvandring, så er det ein heilt okei gave. Men om ikkje, så burde du brukt de pengene på noe annet. Resten av gaven er fin.

vi er veldig glad i å oppleve ting. vi kan plutselig dra på oppdagelsesferd osv. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vi er veldig glad i å oppleve ting. vi kan plutselig dra på oppdagelsesferd osv. 

Da høres det ut som det er ein fin gave du har funnet på :) 

Skrevet

Synes det høres helt perfekt ut 😊

Skrevet

takk for svar :D da ble jeg litt tryggere på at det er bra nok :) 

Skrevet

Hvis det ikke er bra nok, så er han en utakknemlig drittsekk. Og da er det vel bare en ting å si...

Anonymkode: 84c17...9f2

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for det :) Selv om jeg ikke har interesse for spøkelser hadde en slik tur vært veldig artig.

Anonymkode: 3fe58...ed6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...