Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er ergoterapeuter her? Jeg er nysgjerrig på denne jobben, kan noen fortelle litt om hvordan dere jobber og hvor jobbene finnes? Hva er lønnen på? Er det en tung jobb som innebærer mye tunge løft osv? Jeg vil vite alt om dette. 

Anonymkode: 11475...1d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber sammen med ergoterapeuter på sykehus. De jobber faste vakter fra ca 8 til 15.30. De jeg jobber med jobber med slagrammede, og kartlegger f.eks. pasienters kognitive status, samt at de er med på å trene med pasientene, både det kognitive, men også fysisk funksjon. De tilrettelegger også med hjelpemidler. 

Anonymkode: 225d8...ce0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber sammen med ergoterapeuter på sykehus. De jobber faste vakter fra ca 8 til 15.30. De jeg jobber med jobber med slagrammede, og kartlegger f.eks. pasienters kognitive status, samt at de er med på å trene med pasientene, både det kognitive, men også fysisk funksjon. De tilrettelegger også med hjelpemidler. 

Anonymkode: 225d8...ce0

Spennende! Jeg kunne tenkt meg å jobbe med barn og ungdom, har jobbet på sykehjem tidligere. 

Skrevet

Noen som kan si noe om selve studiet? Er det bare muntlig eksamner og forventes det høye karakterer her? Tenkte på høgskolen i oslo feks. 

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan si noe om selve studiet? Er det bare muntlig eksamner og forventes det høye karakterer her? Tenkte på høgskolen i oslo feks. 

Jeg gikk på HiOA, og det var flest muntlige eksamener ja. Var vel kanskje 2 hjemmeeksamener og 1 skoleeksamen. 

Der jeg jobbet så de ikke på karakterer, kun autorisasjon. 

Anonymkode: 67f22...d30

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk på HiOA, og det var flest muntlige eksamener ja. Var vel kanskje 2 hjemmeeksamener og 1 skoleeksamen. 

Der jeg jobbet så de ikke på karakterer, kun autorisasjon. 

Anonymkode: 67f22...d30

Ok, hvordan syntes du studiet var? Er det krevende? Var det vanskelig med de muntlige eksamene, jeg er nok ikke så skoleflink at jeg klarer å få en  A, men vil jo besto fagene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...