AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Hei. Jeg har 3 flotte bonusbarn, jenter i alderen 11-15 og jeg har 4 egne barn, som bor hos faren sin. Det er ikke noe problem ellers i året bortsett fra i år. Jentene til mannen min bor her 2 uker så hos mor 2 uker, det er 6 km i mellom oss. Det er sånn at det er alltid mannen min som får utgiftene for sine unger da mor sjelden har råd, og det er greit men av en eller annen merkelig grunn og vi har felles økonomi så mener han at hans unger skal ha dyrere gaver enn mine, og når jeg sier at jeg vet at mine ønsker seg det og det så er det at vi ikke har råd mens med sine er det aldri snakk om å ikke ha råd. De er stadig å henter penger, da de trenger mens mine får noe når vi er sammen med de, men det blir feil. Hva kan man gjøre Anonymkode: 206d0...297
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Eh- hva med å si ifra?! Er d slik at barna dine får Sørhus far- at han har veldig god økonomi så kunne en sett noe gjennom fingrene. Men gaver hadde jeg krevd var likt til alle 12 eller 9 eller hvor enn mange unger dere har til sammen.... Anonymkode: 8bf0d...00a 1
GammelKaktus Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Må dere ha felles økonomi da? Hvis han mener hans barn skal ha mer enn dine så får han betale for det selv. 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Siden faren har 50/50 delt omsorg for barna sine er det han som må passe på at de får det de trenger hvis moren klarer ikke det (men hvorfor har hun ikke råd? Jobber hun?). Betaler du da barnebidrag siden dine barn bor ikke hos deg? Anonymkode: f7903...842
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #5 Skrevet 5. desember 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden faren har 50/50 delt omsorg for barna sine er det han som må passe på at de får det de trenger hvis moren klarer ikke det (men hvorfor har hun ikke råd? Jobber hun?). Betaler du da barnebidrag siden dine barn bor ikke hos deg? Anonymkode: f7903...842 Hei. Nei jeg gjør ikke det, vi har privat avtale, når det gjelder mor er det ukjent for oss hvorfor hun ikke har råd, hun er i jobb men likevel har det blitt at vi får alle utgiftene Anonymkode: 206d0...297
Biloba Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Betaler dere like mye inn til fellesøkonomien hver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå