Gå til innhold

Jeg ble vekket i natt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig opplevelse! Glemte å blåse ut 2 store kubbelys da jeg la meg i går kveld. Et par timer senere ble jeg vekket av en underlig og udefinerbar lyd i rommet. Og det slo meg at jeg hadde glemt å blåse ut lysene! Jeg ble rett og slett vekket og advart, det føler jeg sterkt på meg idag! 

Anonymkode: 9dcd2...e1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underbevisstheten er fantastisk :)

Ofte da jeg studerte kunne jeg sitte og ikke få til  en eller annen oppgave før jeg la meg for så å våkne med ett rykk på natten og vite akkurat hvordan, måtte stå opp og gjøre ferdig ofte :)

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, pautina skrev:

Underbevisstheten er fantastisk :)

Ofte da jeg studerte kunne jeg sitte og ikke få til  en eller annen oppgave før jeg la meg for så å våkne med ett rykk på natten og vite akkurat hvordan, måtte stå opp og gjøre ferdig ofte :)

Ja, det har jeg også opplevd. Men dette var noe annet! Hørtes ut som klinkekuler som trillet langs veggene på rommet. Høy lyd. Jeg skvatt veldig, men ble ikke redd. 

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg også opplevd. Men dette var noe annet! Hørtes ut som klinkekuler som trillet langs veggene på rommet. Høy lyd. Jeg skvatt veldig, men ble ikke redd. 

Ts

Jeg tror fortsatt det er mest sannsynlig at lyden kom fra ditt eget hode fordi du visste at det her er farlig baki der en plass. men for all del, har en haug venninner som ville vært overbevist om at det aller mest sannsynlig var ett eller annet dødt menneske som trillet klinkekuler langs veggene på rommet ditt, så hvis du finner det plausibelt er du utrolig nok ikke alene :) 

• Liker 1
Skrevet

Ikke godt å si, men godt du huska på det i hvert fall. 

Anonymkode: 5a3e6...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...