AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Noen som er gode på drømmetyding her? Er litt nysgjerrig på noen ting😀 Anonymkode: d7e84...8ad
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Jeg drømme at en mann kysset meg flere ganger. Det merkelige var at vi var på det gamle pikerommet mitt. Hehe. Mens vi kysset så befølte han meg utenpå trusen, og det var deilig.. når han skulle dra så gikk han ut for å starte bilen og nåke den fordi det hadde snødd en del. Då var han svart i fjeset( sånn han bruker å være når han er på jobb, oljesøl i ansiktet). Synes drømmen min var så rar.. hva tenker dere? Jeg er veldig glad i denne mannen❤️ Anonymkode: d7e84...8ad
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #3 Skrevet 7. desember 2016 Ingen som kan hjelpe meg med å tyde drømmen min? På forhånd takk😊😊 Anonymkode: d7e84...8ad
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2016 #4 Skrevet 7. desember 2016 Du henger litt igjen i forstiden. Lengter etter tider da alt var litt friere og lettere. Du ønsker du hadde møtt denne mannen tidligere så dere hadde fått mer tid sammen, og kunne leve i enklere tider. Snøen kan representere uskyldigheten rundt alt dette. Anonymkode: 7c80f...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå