Gå til innhold

trenger tips til flyttebyrå bergen vest

Anbefalte innlegg

Skrevet

billigste flyttebyrå, Bergen??

Anonymkode: bb4a3...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen avhenger av hvor stort flyttelass man har, hvor mange mann de må sende med og hvor stor flyttebil det kreves for å flytte nettopp dine ting. Og om de evt må bruke to biler eller kjøre to turer. Dette er noe ikke folk kan si deg på forhånd her på KG.

Hvorfor tester du ikke ut MittAnbud.no ? Legg ut hva du skal ha flyttet (nevn antall rom og de største møblene, beskriv mengden osv) og hvorfra og hvor til du skal ha det flyttet. Be om anbud, pristilbud.

Jeg flyttet ca 3 mil i sommer, og hyret et flyttebyrå til dette (Oslo). De tok 5500,- for jobben, som tok 4-5 timer ca. Det var ikke den største av flyttebilene deres de brukte, men den de hadde, ble iallefall smekkfull og fyllt til randen av sakene mine. Såvidt de fikk igjen dørene bak :P Det var to mann som bar og løftet og flyttet alt sammen. Jeg hadde ikke sofa og ikke seng med på flyttelasset (skulle kjøpe det nytt i ny bolig, derfor ble det ikke tatt med) blant annet, og ikke komfyr. Så noen litt større ting manglet altså, og dette påvirket nok litt på prisen.

Skrevet

En kollega flyttet for en kunde i helgen, tok 700 for oppmøte og 500 kr timen deretter med varebil. Så om du er ferdig pakket og har bærehjelp....

Jeg jobber for et budbilfirma. 

Anonymkode: 3bac4...fb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...