Persephone Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Jeg tenkte jeg skulle ta 40 studiepoeng neste semester. Jeg skal altså ta exphil et semester tidligere enn det som er satt opp i studieplanen. Hvordan melder jeg meg opp til et ekstra emne? Jeg er inne på studentweb uten å få det til.
Gjest Tourmaline Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Det kan hende det ikke går an å melde seg opp til våremnene før over jul, det har jeg fått beskjed om fra min studieveileder på NTNU hvertfall. Så jeg må gå dit og få dem til å melde meg opp så snart vårsemesteret er i gang Kan være greit å sende en epost til studieveileder og spørre, om det er mulig så kan det hende de melder deg opp bare du skriver hvilke emner det gjelder.
Gjest Linaria Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 Du kan melde deg på så mange du vil? Jeg meldte meg på 50 til høsten, og meldte meg av da jeg fant ut hva jeg ikke likte (etter første forelesning gjerne), har meldt meg til 30 til våren, selv om jeg bare mangler 20 for bachelorgrad. Du finner emner utenfor planen med søkefunksjonen nederst på siden der du melder deg opp til emner, men exphil pleier vel alltid å ligge inne uansett? Studieplanen har jeg aldri fulgt samler bare poeng til det blir en grad av det. Dette er UiO, vet ikke om det er annerledes andre steder.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2016 #4 Skrevet 6. desember 2016 Jeg går på NTNU og har fått meldt opp emner til våren. Søk opp emnene der du legger til de vanlige emnene du skal ta i normal studieprogresjon. Fristen er ikke før i jan/feb (?) Husker ikke i farta, men du kan vente til over jul om ikke dine emner er mulig å legge til. Anonymkode: cfee1...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå