Anonym2467 Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har vært sammen med min kjære i over 10 år så det begynner å bli vanskelig å finne gaver til han. Han har også bursdag få dager før jul så det er ekstra vanskelig da han absolutt ikke skal lide av å ha bursdag rett før jul og får derfor 2 gaver og ikke 1 stor gave. Noen som har gode tips som ikke er så kjedelige? Trenger noen originale gaver 😁
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Min mann er også sånn at han har bursdag rett før jul:P Nå vet jeg ikke hvor mye du blir å spandere på ham, men hva med noe fra youwish? Opplevelser som ølsmaking, bilkjøring på bane osv. Anonymkode: 11637...9f6
Ruskemor Skrevet 5. desember 2016 #3 Skrevet 5. desember 2016 YouWish har mange fine opplevelser til forskjellige summer, verd å sjekke ut.
Anonym2467 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2016 Oi spennende, skal sjekke ut den siden 😁 Takk!
Nerdemamma Skrevet 7. desember 2016 #5 Skrevet 7. desember 2016 Jeg har fått ett bilde av oss i familien (jeg, han og barn) og fått det printet ut på et massivt lærret som han skal få til jul. Er jo umulig å kjøpe ting til han, så da ordnet jeg noe flott å henge på veggen. Han ønsker seg ikke noe heller. Så da ble det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå