Gå til innhold

Morsom eller spennende bok?

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er det noen som har en morsom eller spennende bok å anbefale som avkobling i førjulstiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Vernon God Little' var både morsom og spennende! Anbefales.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Takk skal se etter den på biblioteket.

Skrevet

Angels and Demons av Dan Brown. Utrolig spennende.. =) Klarte ikke å legge den fra meg, og det sier MYE!

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg holder (endelig) på med Da Vinci-koden, og måtte tvinge meg til å legge den fra meg kl 0200 i natt.

Vernon God Little likte jeg ikke i det hele tatt, den ligger fortsatt halvlest på hylla. For meg blir den litt for lik Catcher in the Rye, som riktignok er en klassiker, men som jeg heller ikke likte noe særlig.

Skrevet

Akkurat nå holder jeg på med siste boka i en trilogi av Philip Pullman. Genial fantasy, som er litt utenfor den velkjente boksen. Anbefales på det varmeste.

Skrevet

Årsdagen av Amy Gutman. (Cappelen forlag)

Knallbra spenning.

Skrevet

"Hva føder du nå?" av Anne B. Ragde og ei Ragde til som er jordmor. Små sitater hentet fra fødestuen. Morsom, men du leser den på en times tid *s*

Skrevet
Jeg holder (endelig) på med Da Vinci-koden, og måtte tvinge meg til å legge den fra meg kl 0200 i natt.

Vernon God Little likte jeg ikke i det hele tatt, den ligger fortsatt halvlest på hylla. For meg blir den litt for lik Catcher in the Rye, som riktignok er en klassiker, men som jeg heller ikke likte noe særlig.

Liker du koden? Da burde du lese Angels and Demons.. Alle jeg har pratet med som har lest begge bøker sier at Angels and Demons er den desidert beste.. *savne* må lese den igjen jeg tror jeg..

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Enig. Angels and Demons er utrolig bra.

Skrevet
Enig. Angels and Demons er utrolig bra.

Jeg digga vendingene jeg =) Kan ha noe med at jeg nettopp hadde vært i Roma og sett en god del av de stedene som var nevnt i boka da. Alle stedene faktisk.. ;D Uten om kirken ved Barberini.. :wink: Nie nå drømmer jeg meg bort her... *sukke*

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg digget Koden, ja, men den gjør noe med nattesøvnen min, som er dårlig nok fra før. Her om kvelden ble jeg liggende til 0200 med boka, og måtte tvinge meg til å slokke lyset. Og Angels and Demons skal være bedre?

Det jeg liker best, er alle mytene og all symbolikken (be it as it may mht om alt er 100% korrekt eller ikke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...