Gå til innhold

Til dere unge damer (20 årene pluss) uten barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere blitt sammen med en mann som har barn fra før? Og vundert egne barn med han på sikt når han har eksen med på kjøpet? Som kvinne har jeg opplevd å få kjæreste med barn fra før. Men selv aner jeg ikke om jeg hadde giddet om jeg var barnløs, best å starte fra scratch 

Anonymkode: f4530...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 22 og ville nok vurdert det om det var en veldig bra fyr. Men er jo så klart vanskelig å si hva man ville gjort uten å faktisk være i situasjonen.

Skrevet

Er 23. Hadde nok unngått å havne i den situasjonen ja, men det spørs jo litt på fyren også. 

• Liker 1
Skrevet

Ville nok prøvd å unngå det, er ikke helt klar for familieliv enda. Men det er ikke en absolutt dealbreaker. Er 22.

Anonymkode: 49ddb...027

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30 år, uten barn. Ville ikke vurdert å blitt sammen med noen som har barn fra før. Er ikke sikker på om jeg har lyst på egne barn, og da har jeg i alle fall ikke lyst til å være med på å oppdra andres barn...

Anonymkode: 59fdf...13c

• Liker 1
Skrevet

26, singel. Hadde vurdert det under noen omstendigheter, men utgangspunktet er - nei. Det er mange nok uten.

Anonymkode: 1dee5...acb

• Liker 1
Skrevet

En mann som er 20 og som har barn med en eks allerede? Skeptisk....

Anonymkode: 5ddbd...32f

• Liker 3
Skrevet

Kvinne, slutten av 20-årene. Ville ikke blitt sammen med en mann med barn fra før. Den slags bagasje ønsker jeg ikke, spesielt når jeg ikke vet om jeg vil ha barn selv engang. Å skulle håndtere andres barn+eks, hadde jeg rett og slett ikke giddet.

Skrevet

Nå har jeg samboer på 31 år og er selv i midten av tyveårene. Hadde han hatt barn fra før så tror jeg det hadde blitt en dealbreaker. Er en grunn til jeg vil vente noen år selv, både med hund og barn, og har man da et barn blir det begrensninger. Så for meg er det i utgangspunktet en dealbreaker. Skal aldri si aldri, men i utgangspunktet nei. 

Skrevet

Nei. Under ingen omstendigheter. Jeg er 21 år. 

Anonymkode: bdaa3...41e

Skrevet

Jeg var faktisk sammen med en fyr som hadde barn da jeg var 18. Han var et år eldre enn meg, og eksen hans hadde lurt ham til å gjøre henne gravid da de var 16. Her var det fyren som var problemet, og ikke det at han hadde barn. Jeg tror ikke jeg hadde vært klar for å bli sammen med en mann eller dame som har barn på dette tidspunktet i livet mitt, men om 5-10 år er kanskje situasjonen annerledes. Det kommer jo selvfølgelig også ann på hvor mye ansvar de har for barnet da.

Skrevet

Tja, kommer jo an på. Men kunne nok vurdert det, det er jo personen jeg skal falle for. Men jeg hadde nok trukket meg unna om han hadde hatt et komplisert forhold til eksen og evt. barna. Slikt hadde jeg ikke orket å styre med. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ville helst Ikke hatt en mann med barn fra før. 

Skrevet

Jeg er 23 år, og NEI. Hans eventuelt første barn skal være vårt.

Skrevet

Jeg er 21 år og i et forhold, men om jeg var singel ville jeg nok prøvd å unngå å finne en kjæreste med barn.  Hadde jeg vært eldre enn 30-årene og singel hadde jeg nok revurdert det, siden det er en større del av mennene på den alderen som har barn. 

Anonymkode: 03132...090

Skrevet

23 år. Kommer ikke på tale, verken nå eller senere. Ønsker verken barn eller ekser å forholde meg til på daglig basis. 

Skrevet

Hadde det stemt med mannen så hadde jeg nok godtatt. Som noen andre nevner, barnet er ikke et problem, men en barnemor kan være. 

Skrevet

Jeg er 28 år, og svarer helt klart nei. Da jeg var singel for et par år siden styrte jeg bevisst unna de med barn.

Var en gang jeg ble "lurt" ved at jeg først ble kjent med fyren, smått betatt OGSÅ sa han han hadde barn. Gav det en sjanse sidem han virket så bra, men fant fort ut at det ikke var noe for meg. Stadig krangler med exen, barnet tok all oppmerksomheten og det var et pes fra A til Å. Kom ikke lengre enn noen dater før jeg avsluttet det.

Anonymkode: ab6ff...602

• Liker 1
Skrevet

Det ville ikke vært en dealbreaker for min del. Jeg er 23 år og vet at jeg vil ha barn i fremtiden. Omstendighetene hadde spilt en stor rolle. Først og fremst om han var en god far eller ikke, hvor komplisert forholdet til barnemor var, hans alder, hvilken rolle jeg var forventet å spille, historien bak osv. 

Syns det er synd å skulle la en flott fyr og sjansen på kjærlighet glippe på grunn av et barn, som mye mulig kan ende opp med å berike mitt liv også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...