Donnie Darko Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Jeg syns de er 1000 ganger bedre enn f.eks Coldplay og de andre i den samme stilen. Hvorfor de ikke har fått mer oppmerksomhet er meg en gåte.. Kan hende fordi de er signa på Peaceville som jo er en metall label med ikke så stor komersiel gjennomslagskraft. Uansett sjekk ut dette bandet!
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #2 Skrevet 29. november 2004 Har nok mye med label å gjøre ja.. Sleng dem på Virgin ellerno så skal du se salget gå oppover Synes egentlig det er litt kewlt at det blir et litt ukjent band på et lite label som er minst like bra som "de store".. Da får man kvalitet på musikken i lengden
Gjest seroxata Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 anathema er et genialt band! det var vel noe av det første jeg begynte å høre på etter at fjortisperioden min tok slutt, haha... Nei, seriøst, gjør det noe at de ikke er så ettertraktet? Vi som vet ha de er, vi har det bedre enn de andre Privilegium kaller jeg det!
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Er så enig! De er utrolig dyktige!!! (Jeg synes det er litt vittig jeg,..hvis jeg setter på "ukjent" musikk på en fest så blir den nedstemt nettopp fordi den er ukjent,...men når den omsider blir godkjent av topp20, da er den også godkjent for pop-folket ) En annen undervurdert gruppe er "Forest of shadows" (Men de er finske,..og kjører en annen stil,..)
Gjest 1111 Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Det er for meg også en gåte. Men jeg kan godt holde den gode musikken for meg selv jeg
Gjest seroxata Skrevet 7. desember 2004 #6 Skrevet 7. desember 2004 Haha, ja det er ganske morsomt med disse populære sangene gitt jaja, jeg hører på det jeg liker enten det er pop eller ikke.. Forøvrig er Dead can dance og helt fabelaktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå