Norskjente123 Skrevet 5. desember 2016 #1 Skrevet 5. desember 2016 Hei, jeg lurte bare på om det er vanlig med julegaver til fadderbarn? Isåfall hva? Jeg har ikke så mye penger siden jeg er 18 å moren er på samme alder så vet ikke om det er forventet:) Han blir snart 2:)
Gjest tgr93 Skrevet 5. desember 2016 #2 Skrevet 5. desember 2016 Jeg har kjøpt klær til noen og leker til andre. Han på 2 som jeg er fadder til har jeg kjøpt leker til 😊 Spør moren/faren om hva h*n ønsker seg/trenger, så får du ta vurderingen derfra. Jeg fikk beskjed om at han ønsket seg leker da foreldrene akkurat har gått fra hverandre. Så trengte mer leker enn klær😊
Norskjente123 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2016 Oki takk for svar:) Han har så mye leker så tenkte på bestikk eller tallerken/kopp:) Men vil gjerne kjøpe noe som han faktisk kan bruke og som ikke er lagt vekk til spesielle anledninger:) Han liker og gjøre ting selv☺ Noen som har tips eller erfaringer?
tånegla Skrevet 5. desember 2016 #4 Skrevet 5. desember 2016 Ta gratisbussen til IKEA om du bor i en by. Gå på barneavdelingen, finn tegneark og tusjer eller fargestifter. Gaver som vekker kreativiteten hos små barn er det fineste du kan gi. De har barnebestikk også på IKEA om du vil holde på den ideen din 2
Norskjente123 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2016 Takk for tips:) Vet ikke om det er litt ungt til og begynne med tusjer å sånn da han sikker ikke har forståelsen av at man skal tegne bare på arket og ikke bordet eller vegg feks😂
skruf Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Jeg vil tro det er ganske så vanlig å kjøpe bursdag og julegave til barna man er fadder til, det er iallefall vanlig hos oss. Det trenger jo ikke være så dyrt, kjøp etter lommeboka Mange lekebutikker har gode tilbud nå før jul, se i reklamekataloger eller ta turen innom. Hør med moren til ungen hva han liker best for tiden. Mange i den alderen blir litt "hekta" på enkelte ting (datteren min var f.eks helt hekta på Cars fra Disney da hun var 2 år...). Både Norli og Ark har ofte gode tilbud, bøker etter alderen er alltid noe man setter pris på. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #7 Skrevet 5. desember 2016 Vi kjøper gave til våre fadderbarn. Maks 300 kr, men ble billigere i år pga passer på å se etter tilbud. Har ett fadderbarn som er litt over 2 år. Kjøpte spisesett, en leke og en smoothie og fruktpinne fra matbutikken til barn. Kjøpte sengetøy, en leke og smoothie og fruktpinne til den som er litt over 1 år. Kid har 40 % på barnesengetøy nå. (Til 10/12) Sjekk også ut lekekassen.no hvis du kan bestille på nett, masse billig der. Jeg har barn selv nå, og blir veldig glad for sengetøy, spisesett, klær, bøker, matboks, leke Anonymkode: 4e92a...21e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #8 Skrevet 5. desember 2016 Jeg fikk julegaver/bursdagsgaver hos mine faddere fram til jeg var 18 i alle fall. Anonymkode: 4d2ea...f52 1
Norskjente123 Skrevet 5. desember 2016 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2016 Tusen takk for svar!😀Så glad for mange svar, vansklig å vite alle normer å sånn syns jeg haha😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå