Gå til innhold

Nabojenta kikker på meg..

Fremhevede innlegg

Gjest canacas
Skrevet

Jeg kikker på naboen min hele tiden jeg, er det gæli og nå? :sprettoy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, canacas skrev:

Jeg kikker på naboen min hele tiden jeg, er det gæli og nå? :sprettoy:

Bare husk å trekke ned genseren, ellers skriver han innlegg om deg på kg :laugh:

Anonymkode: 62522...047

• Liker 3
Skrevet

Æsj ts, nesten alle 17 år gamle jenter liker å vise seg litt frem. Det har ingenting med at de vil ha deg å gjøre. De er barn, og de har akkurat fått pupper opp rompe som de er stolt av. Så ja: du er en gammel gris hvis du tror det er fordi hun syns du er så fin. Hun syns HUN er fin. 

Anonymkode: fa7e1...d9a

• Liker 2
Skrevet

Hun er 17 og du 52 , og hun vandrer rundt å viser navlen foran deg. Ja hun er sikkert kåt på deg. Kontakt henne ASP! Be henne hjem på middag. Kanskje hennes våte fantasier om deg går i oppfyllelse? ;) 

Anonymkode: 93c0a...043

Gjest canacas
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare husk å trekke ned genseren, ellers skriver han innlegg om deg på kg :laugh:

Anonymkode: 62522...047

Så nå er det slutt på at jeg går rundt i undertøyet også? Dammit! Påkledd i eget hjem mens jeg spionerer på naboens abs... :( Hvor skal dette ende!!!  :bond:

Skrevet

Nei, æsj. Hun kikker garantert bare tilbake for at du skal skjønne at du har blitt ferska i å være en gammel gris som glor på tenåringsjenter. Gamle griser som ikke engang gir seg når de skjønner at de har blitt oppdaget er de verste...

Anonymkode: bec2a...037

• Liker 1
Skrevet

Ser at du har postet dette i seksualforumet, trekker tilbake det jeg skrev tidligere. Gris

Anonymkode: b802a...efa

Skrevet

Tror jeg vet hvem denne ab er uten at jeg skal nevne navn... Gris! :spy::kvalm: Hun kikker neppe på deg, for henne er du nemlig en gammel gubbe! Selv JEG syns du er for gammel for en på min alder og jeg er 32. Så trekk til deg øya før hun anmelder deg for kikking! Dessuten, hun er et BARN! Det der er nesten pedofili!!!!!

Anonymkode: a9064...690

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...